شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 9838
منتشر شده در پنج شنبه, 30 آبان 1398 02:23
تعداد دیدگاه: 0
آرمات-فدراسیون-والیبال-فکری-به-حال-داوران-خط-کند-می‌توانستیم-ورامین-را-شکست-دهیم

مسعود آرمات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شکست 3 بر 2 تیمش در هفته هفتم...

مسعود آرمات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شکست 3 بر 2 تیمش در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری ورامین اظهار داشت: پرواز ما به تهران لغو شده بود و ناچار شدیم با اتوبوس به ورامین بیاییم. این موضوع موجب شد تا بازیکنانم بسیار خسته باشند.

وی ادامه داد: با وجود خستگی بازیکنان، بسیار عالی ظاهر شدیم و صدرنشین لیگ برتر را بسیار تحت فشار قرار دادیم. شانس پیروزی در این مسابقه را هم داشتیم، اما شرایطی پیش آمد که در نهایت با نتیجه 3 بر 2 بازنده شدیم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان درمورد شرایط میزبانی ورامینی‌ها عنوان کرد: متاسفانه در این مسابقه داور خط بسیار ما را اذیت کرد. وی اگر به درستی قضاوت می‌کرد قطعاً با نتیجه 3 بر یک یا نهایتاً 3 بر 2 به پیروزی می‌رسیدیم، اما به هر حال شرایط به گونه‌ای شد که باختیم. امیدوارم فدراسیون والیبال فکری به حال داوران بکند تا تیم‌هایی مثل ما اینقدر متضرر نشوند.

آرمات ادامه داد: اواسط بازی یک مجری میکروفن سالن را در دست گرفت و مدام فریاد می‌زد. او وسط بازی با صدا بلند می‌گفت که ورامین قطعاً برنده خواهد شد و تلاش می‌کرد تا تماشاگران را تهییج کرده و روحیه تیم ما را از بین ببرد. متاسفانه ناظران فدراسیون هم هیچ برخوردی با او نکردند. پیشنهاد می‌کنم آن فردی که میکروفن در دست داشت برود و خواننده شود، چراکه فکر می‌کنم علاقه زیادی به این کار دارد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه