پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 9774
منتشر شده در شنبه, 25 آبان 1398 11:07
تعداد دیدگاه: 0
صحبت‌های-سرمربیان-دو-تیم-کاله-و-پیکان-پیش-از-بازی-هفته-ششم

دیدار دو تیم والیبال پیکان و کاله در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر یکی از بازی‌های حساس هفته...

دیدار دو تیم والیبال پیکان و کاله در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر یکی از بازی‌های حساس هفته به شمار می‌رود و تقابل شاگردان جوان دو تیم دیدنی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال روز یکشنبه از ساعت ۱۷ با برگزاری پنج دیدار پیگیری خواهد شد. یکی از بازی‌های حساس هفته بین دو تیم پیکان و کاله برگزار می‌شود و شاگردان جوان ترکاشوند در پیکان میهمان یاران جوان عطایی در کاله خواهند بود.

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی روز یکشنبه مقابل پیکان گفت: هر دو تیم نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته‌اند و بازیکنان جوانی به تیم تزریق کرده اند. امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی شود. دو تیم اطلاعات وسیعی از یکدیگر دارند و طبیعتا بازی سختی می‌شود. ان شالله تماشاگران حاضر در سالن از بازی لذت ببرند.

محمد ترکاشوند، سرمربی تیم والیبال کاله در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی برابر پیکان گفت: کاله تیم خوبی است و بازیکنانی خوبی در اختیار دارد ما نیز در چند بازی گذشته خود نتایج قابل قبولی کسب کردیم و دو بازیکن محروممان نیز در بازی مقابل فولاد به تیم اضافه شدند. از نظر روانی روی تیم کار می‌کنیم. نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را بهبود می بخشیم تا ان‌شالله پیروز شویم.

نوشتن دیدگاه