کد خبر: 9766
منتشر شده در شنبه, 25 آبان 1398 03:32
تعداد دیدگاه: 0

عضو هیات رئیسه کنفدراسیون تنیس آسیا گفت: نمی دانم چرا کسی که سرپرست است و بودن و نبودش در تنیس...

عضو هیات رئیسه کنفدراسیون تنیس آسیا گفت: نمی دانم چرا کسی که سرپرست است و بودن و نبودش در تنیس مشخص نیست باید کاندیدا شود.

مجید شایسته در گفتگو با ایسنا درباره اینکه سرپرست فدراسیون برای انتخابات هیات رییسه کنفدراسیون تنیس آسیا خود را به عنوان کاندیدا معرفی کرده، بیان کرد: من تمام تلاشم این بود که کرسی ما در هیات رییسه حفظ شود و همچنین نایب رییسی غرب آسیا را بگیریم و این تلاش ها برای شخص خاصی نبود بلکه فقط برای تنیس ایران بود. حتی زمانی که من به تنیس آمدم برای دو دوره رییس قبلی فدراسیون آقای خروشی را به عنوان کاندیدا معرفی کردم چون می خواستیم کرسی بگیریم اما الان حتی با من مشورت هم نمی شود و واقعا نمی‌فهمم دلیل این کار چیست.

 او ادامه داد: ما داریم به راحتی کرسی آسیایی را از دست می دهیم چون به فکر کشور نیستیم و به فکر خودمان هستیم. از طرفی اصلا متوجه نمی شوم کسی که سرپرست است و بودن و نبودش در تنیس مشخص نیست چرا باید کاندیدا شود. الان که من حرف می زنم شاید برخی افراد فکر کنند برای خودم است اما دوستان بدانند من اصلا در مورد خودم حرف نمی زنم بلکه صحبت من فقط برای حفظ کرسی تنیس ایران در آسیا است.

عضو هیات رییسه کنفدراسیون تنیس آسیا هم چنین گفت: از روزی که من از فدراسیون رفته ام حتی یک ثانیه هم با من تماسی گرفته نشده است. اصلا من بد کار کرده ام خب از من بپرسند چرا بد کار کرده ام. واقعا از روز گذشته که متوجه این خبر شده ام ناراحتم. اصلا هم بحث خودم نیست فقط می گویم حداقل یک فرد از خود تنیس را معرفی می‌کردند که او را در آسیا بشناسند. با من از کنفدراسیون تنیس آسیا تماس گرفته اند و با لحن نه چندان خوبی می گویند مگر نگفتید این فرد برای برگزاری انتخابات فدراسیون آمده است؟ آنجا چه خبر است؟

او در مورد نایب رییسی غرب آسیا نیز گفت: ما سالیان سال تلاش کردیم نایب رییسی تنیس غرب آسیا را بگیریم و جایگزین ناصر الخلیفی که رییس باشگاه پاری سن ژرمن نیز هست، شدیم اما به من اطلاع داده اند در داخل تلاش می کنند که این مسئولیت از ما سلب شود.

 انتهای پیام