پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 9709
منتشر شده در سه شنبه, 21 آبان 1398 09:30
تعداد دیدگاه: 0
قاسمی‌پور-با-خودباوری-ملی‌پوشان-بوکس-می‌توانیم-سهمیه-المپیک-را-بگیریم-استکی-تجربه-کافی-را-برای-هدایت-تیم-ملی-دارد

امین قاسمی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت هیئت بوکس گیلان اظهار...

امین قاسمی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت هیئت بوکس گیلان اظهار داشت: هیئت بوکس گیلان شرایط خوبی دارد و برای اولین بار استان گیلان در تمامی رده‌های پایه تیم ملی بوکس نماینده داشته است. علیرضا شبگردنیا  در رده نونهالان، در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یافت و دو بوکسور گیلانی نیز در تیم ملی نوجوانان حضور داشتند. در حال حاضر  نیز امیرحسین دولتی همراه با تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارد.

رئیس هیئت بوکس گیلان در خصوص شانس این تیم برای موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان در ارومیه گفت: در چند سال گذشته بیشتر سرمایه‌گذاری ما در رده سنی پایه بوده است و با توجه به عدم پشتوانه‌سازی در رده بزرگسالان شرایط  سختی داشتیم. همین مسئله موجب شده است تیم ما در چند سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور نتایج خوبی نگیرد، اما قرار است در مسابقات این دوره تیم امید خود را به همراه بازیکنان که از رده‌های پایه تربیت کردیم به مسابقات اعزام کنیم.

وی در خصوص حواشی مسابقات انتخابی بوکس گیلان گفت: وظیفه خود را طبق روال انجام دادیم و برای انتخاب ترکیب تیم اعزامی به قهرمانی کشور، مسابقات انتخابی را برگزار کردیم. در این مسابقات بوکسورها با عملکرد خوب به اردوی تیم منتخب دعوت شدند، اما برخی نفرات با وجود اطلاع رسانی در اردو حاضر نشدند و خط خوردند. همین مسئله موجب ناراحتی مربی آنها شده است، اما کار ما طبق روال قانونی انجام شد و اعلام کرده بودیم عدم حضور در اردوی تیم منتخب به منزله حذف  خواهد بود.

قاسمی‌پور در خصوص تمدید قرارداد علیرضا استکی تا رقابت‌های المپیک 2020 گفت: استکی سالیان سال به عنوان ورزشکار و مربی در اردوهای تیم ملی حضور داشته و تجربه کافی را با توجه به این موضوع و همچنین همکاری در کنار مربیان بزرگ برای هدایت تیم ملی دارد. فکر می‌کنم با توجه به این سوابق زمان سرمربیگری استکی در تیم ملی رسیده بود و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

ملی‌پوش سابق بوکسور ایران در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: امیدوارم تیم ملی بوکس همراه با استکی در مسابقات کسب سهمیه المپیک افتخارآفرین باشد، اما کار برای کسب سهمیه بسیار سخت است. سرمایه‌گذاری کشورهای استقلال یافته باعث شده آنها نه تنها در آسیا بلکه در دنیا حرف اول را بزنند. همین مسئله باعث شده کار سختی در مسابقات کسب سهمیه داشته باشیم، اما مطمئنم اگر بچه‌ها به خودباوری لازم برسند می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه