جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 8164
منتشر شده در دوشنبه, 28 مرداد 1398 04:24
تعداد دیدگاه: 0
یوسفی-امیدوارم-پا-جای-پای-بزرگان-کشتی-بگذارم-قرعه-بدی-داشتم

به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌اکبر یوسفی درباره کسب مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان...

به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌اکبر یوسفی درباره کسب مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان گفت: تمرینات سخت و خوبی را پشت سر گذاشته بودم؛ زحمت زیادی برای حضور در این مسابقات کشیده بودم و البته انگیزه بالایی هم داشتم. خوشحالم که با کسب مدال طلا پاسخ این زحمات را گرفتم و دست خالی نماندم.

وی ادامه داد:‌ سطح رقابت‌ها واقعا بالا بود؛ قرعه بدی هم داشتم، اما تمام حریفان را شکست دادم. فینال هم با نماینده آمریکا رقابت کردم که کشتی واقعا سختی بود. البته کشتی‌گیر ترکیه‌ای قهرمان اروپا بود و سال قبل هم نوجوانان جهان اول شده بود و آینده خوبی دارد، اما من هم باانگیزه و آماده بودم و شکستش دادم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان گفت: شرایط بدنی‌ام واقعا مناسب بود؛ با وجود اینکه 6 دقیقه مبارزه می‌کردم، اما بدنم بازهم جا داشت و می‌توانستم بیشتر کشتی بگیرم. تمام هدفم رسیدن به افتخارات جهانی و المپیک در رده سنی بزرگسالان و گذاشتن پا جای پای بزرگان کشتی مانند باباجان‌زاده است. سال آینده هم در رده سنی جوانان هستم و می‌توانم در این رده کشتی بگیرم.

به گزارش فارس، در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر میکیتا کاوالاسکی از بلاروس را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل روبینزون ایسادزه از گرجستان با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یوسفی در این مرحله با نتیجه 6 بر یک از سد موحامت باکایر از ترکیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه 2 بر یک از سد کولتون شولتز از آمریکا گذشت و به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه