شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 8045
منتشر شده در سه شنبه, 22 مرداد 1398 10:31
تعداد دیدگاه: 0
افتتاح-طرح-بورسیه-امیدها-و-ستاره‌های-المپیک-بدون-صالحی-امیری

مراسم افتتاحیه بورسیه امیدها و ستاره‌های المپیک برگزار شد. به گزارش ایسنا، افتتاحیه طرح بورسیه...

مراسم افتتاحیه بورسیه امیدها و ستاره‌های المپیک برگزار شد.

به گزارش ایسنا، افتتاحیه طرح بورسیه ورزشی امیدها و ستاره‌های المپیک در آکادمی ملی المپیک در بخش دختران برگزار شد. در این طرح ورزشکارانی از رشته‌های دوچرخه سواری، دوومیدانی، تنیس روی میز، هندبال، وزنه برداری، تنیس، بسکتبال، ژیمناستیک و تیراندازی حضور داشتند.

در حالی که پیش از این اعلام شده بود، رضا صالحی امیری قرار است این طرح را افتتاح کند اما رییس کمیته ملی المپیک در این مراسم غیبت داشت و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک در این مراسم شرکت کرد.

هم‌چنین رضا قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک، پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی و مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز و عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی و عضو هیات اجرایی حضور داشتند.

مهین فرهادی زاد معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان و حبیب اله اخلاقی هم در این مراسم شرکت کردند.   

رضا قراخانلو در افتتاحیه این طرح گفت: هدف پشتوانه سازی تیم‌ها است و هر کسی در بورسیه پذیرفته شود، برای او پرونده تشکیل می‌شود و حمایت‌هایی را از او خواهیم داشت.

کیکاووس سعیدی نیز گفت: استعدادیابی پایه ورزش قهرمانی است و اکنون این زمینه فراهم شده به لحاظ علمی و تخصصی استعدادها شناسایی شوند. بنا بر منشور المپیک تبعیص جنسیتی نباید باشد البته اگر برخی مواقع مسئله‌ای در این مورد وجود دارد عمدی نیست بلکه زیرساخت ها فراهم نیست.

از نکات جالب توجه این مراسم، حضور خواهران دوقلو بود که هر دو در رشته وزنه‌برداری فعالیت می‌کردند و از آنجا که جثه کوچکی داشتند قراخانلو گفت ژنتیک این دو خواهر بررسی خواهیم کرد که برای وزنه برداری خوب هستند یا نه.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه