چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7530
منتشر شده در دوشنبه, 24 تیر 1398 15:31
تعداد دیدگاه: 0
توخته-کار-سختی-برای-رفتن-روی-سکوی-جهانی-داریم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیرحسین توخته در خصوص وضعیت تیم...

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیرحسین توخته در خصوص وضعیت تیم والیبال جوانان در آستانه رقابت‌های جوانان جهان اظهار داشت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد. ما قبلاً 2 بار برای نوجوانان جهان و جوانان آسیا به بحرین آمده بودیم و این سومین مرتبه است که به این کشور سفر می‌کنیم و امیدوارم این بار هم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی ادامه داد: برای مسابقات جوانان جهان تمرینات زیادی انجام داده‌ایم و تیم خوبی داریم؛ البته با تیم‌های بسیار قدرتمندی باید روبرو شویم و به همین خاطر کار سختی برای رفتن روی سکوی جهانی داریم.

سرعتی‌زن تیم والیبال جوانان با اشاره به اینکه بعضی از بازیکنان تیم جوانان برای آخرین سال است که در تیم جوانان حضور دارند، تصریح کرد: اگر این بازیکنان بتوانند در رقابت‌های جهانی عملکرد خوبی داشته باشند زودتر می‌توانند به پیراهن تیم ملی برسند، اما مهمتر از هر چیزی این است که برای کشورمان افتخارآفرین شویم.

توخته درباره اضافه شدن یلی و حضرت پور به تیم جوانان، گفت: یلی و حضرت‌پور می‌توانند کمک زیادی به تیم کنند و بچه‌ها هم به خاطر حضور آنها انگیزه بیشتری پیدا کردند.

توخته در پایان درباره مهمترین حریفان ایران در این رقابت‌ها گفت: مهمترین حریفان ما روسیه، ایتالیا و برزیل هستند، اما نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم. چون هر تیمی که به بحرین آمده قدرتمند و مدعی است.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در گروه C با تیم‌های روسیه(قهرمان اروپا)، جمهوری چک(نایب قهرمان اروپا) و تونس (قهرمان آفریقا) همگروه است. از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.

گروه‌بندی کامل مسابقات به شرح زیر است:

گروه یک: بحرین، چین، مراکش و پورتوریکو

گروه دو: کوبا، آرژانتین، مصر و کره جنوبی

گروه سه: روسیه، ایران، چک و تونس

گروه چهارم: لهستان، برزیل، کانادا و ایتالیا

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان از ۲۷ تیر تا ۶ مرداد به میزبانی بحرین برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/ا

 

نوشتن دیدگاه