پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7516
منتشر شده در دوشنبه, 24 تیر 1398 01:24
تعداد دیدگاه: 0
لرستانی-اگر-می‌خواهند-گزینه-خودشان-رئیس-شود،-اعلام-کنند-با-شعور-مردم-بازی-نکنید

علیرضا لرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درباره شایعاتی که در خصوص عدم احراز صلاحیت 3 نفر...

علیرضا لرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درباره شایعاتی که در خصوص عدم احراز صلاحیت 3 نفر از قهرمانان بزرگ کشتی منتشر می‌شود، گفت: اگر مسئولان روی فردی نظر دارد و می‌خواهند گزینه مورد نظرشان رئیس شود، با شعور مردم بازی نکنند و مردم را فریب ندهند و شفاف و صریح این موضوع را اعلام کنند.

وی ادامه داد: مگر می‌شود با قهرمانانی که برای ایران افتخارآفرینی کرده‌اند و سال‌ها در مناصب سیاسی و اجتماعی مختلف تصمیم‌گیرنده بوده‌اند و در بین مردم محبوبیت دارند، چنین رفتاری شود؟‌ دست از این نمایش‌ها بردارند. اگر دنبال گزینه خودشان هستند صریح و شفاف اعلام کنند و با آبروی قهرمانان بزرگ کشتی بازی نکنند.

پیشکسوت کشتی تصریح کرد: مردم در کوچه و خیابان از ما سؤال می‌کنند که تکلیف این 3 نفر چه شد، اما نمی‌دانم چه جوابی به آنها بدهم. به هر حال انسان خالی از اشتباه نیست، اما چنین برخوردی ذهن همه را خراب می‌کند و به سمت و سوی بدی می‌بَرَد. شفاف و صریح دلیل این موضوع را به مردم اعلام کنند. چرا افرادی که سال‌ها دارای تجارب و مناصب سیاسی بوده‌اند و به کشور خدمت می‌کردند تا دیروز مشکلی نداشتند، اما به یک باره شاهد چنین رفتاری با آنها هستیم؟

لرستانی افزود: نه تنها خانواده کشتی بلکه تمام رشته‌ها و مردم پیگیر این موضوع هستند که این 3 قهرمان چه کاری کرده‌اند که صلاحیت آنها احراز نشده است. من هم نمی‌دانم چه پاسخی به مردم بدهم. مردم ایران کشتی و کشتی‌گیران را طور دیگری دوست دارند و چنین رفتاری زیبنده کشتی نیست.

وی خاطرنشان کرد: خیلی راحت می‌شد این موضوع را بدون ایجاد حاشیه و بی سر و صدا حل کرد، اما نمی‌دانم این چه بازی بدی است که شروع کرده‌اند که سرانجامی ندارد. حق مردم دانستن است و اگرهم مشکلی وجود دارد به صورت شفاف اعلام کنند تا تکلیف روشن شود.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه