کد خبر: 7459
منتشر شده در جمعه, 21 تیر 1398 03:01
تعداد دیدگاه: 0
بروزرسانی-ایران-یک-لهستان-صفر؛-یک-ست-برتری-برای-شاگردان-کولاکوویچ

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019...

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019 از ساعت 02:30 بامداد در شیکاگو به مصاف لهستان رفت.

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از سعید معروف، سید محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، امیر غفور و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد. این بازی را سیمونوویچ ۴۳ ساله از صربستان به همراه هرنان گونزالو کاسامیولا ۵۴ ساله از آرژانتین سوت زدند. 

ست نخست؛ 25 بر 21 به سود ایران

 تیم ایران با سرویس‌های علی شفیعی شروع خوبی داشت. در امتیازهای ابتدایی که کولاکوویچ درخواست ویدئوچک کرد و امتیاز به ایران رسید ویتال هینن به شدت معترض شد و معتقد بود که توپ در داخل زمین ایران قرار گرفته است. هینن در این مسابقه خیلی زود وارد مسائل حاشیه‌ای شد و همین موضوع به شاگردانش هم منتقل شد تا در امتیاز 5 بر 3 به سود ایران بدنورز کارت زرد دریافت کند. لهستانی‌ها در امتیاز 7 بازی را به تساوی کشاندند، اما در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. سرویس‌های میلاد عبادی پور و عملکرد خوب امیر غفور روی تور نتیجه بازی را 11 بر 7 به سود ایران کرد تا هینن درخواست وقت استراحت فنی کند. سرویسی با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت که توسط امیر غفور زده شد امتیاز 16 را به ایران رساند تا تیم‌ها در امتیاز 16 بر 10 به وقت استراحت فنی دوم بروند. شاگردان هینن اختلاف را کم کردند، اما در نهایت ست نخست با نتیجه 25 بر 21 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ایران و لهستان در هفته سوم دور مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال هم به میزبانی ارومیه به مصاف هم رفتند که آن مسابقه با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان کولاکوویچ خاتمه پیدا کرد.

تیم ملی والیبال لهستان که با ترکیب دوم خود راهی شیکاگو شده است در بازی نخست خود شب گذشته موفق شد با نتیجه 3 بر 2 برزیل را شکست دهد. شاگردان ایگور کولاکوویچ فردا در دومین مسابقه خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019 از ساعت 02:30 بامداد به مصاف برزیل خواهند رفت.

انتهای پیام/