پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7264
منتشر شده در یکشنبه, 09 تیر 1398 11:03
تعداد دیدگاه: 0
آبادانی ها فرصت سوزی می کنند؛
صنعت-نفت-همچنان-بدون-سرمربی-آبادانی-ها-فرصت-سوزی-می-کنند

در حالی که اغلب تیم های لیگ برتری مربیان خود را شناخته اند، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل مشکلات مدیریتی، همچنان بدون سرمربی است.

به گزارش خبرنگار مهر، صنعت نفت آبادان لیگ برتر فصل قبل را بد آغاز کرد ولی خیلی خوب تمام کرد. این امر باعث شد پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی آنها که در میانه های فصل حتی صحبت هایی در مورد برکناریش به گوش می رسید مورد قبول نفتی ها واقع شود و آنها به دنبال تمدید قرارداد با این سرمربی باشند.

بعد از آخرین بازی لیگ برتر بود که صنعت نفتی ها اعلام کردند با سرجیو برای تمدید قرارداد به توافق رسیده اند و این مربی بعد از مدتی کوتاه برای آغاز مقدمات فصل جدید به آبادان برمی گردد ولی شرایط آنگونه که صنعت نفتی ها تصور می کردند پیش نرفت. سرجیو به محض رسیدن به پرتغال با پیشنهاد اغوا کننده تیم التعاون عربستان مواجه شد و این پیشنهاد نسبت به پیشنهاد مالی صنعت نفتی ها آنقدر چشمگیر بود که سرجیو و حتی خود صنعت نفت ها مجاب شدند که سرمربی پرتغالی به التعاون بپیوندد.

بعد از آن بود که صنعت نفت ها به علت نامشخص بودن تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، وارد یک کما شدند و هیچ خبری از باشگاه نبود و این در حالی بود که سایر تیم ها ضمن تعیین وضعیت کادر فنی خود، تمرین خود را آغاز کرده بودند.

بعد از تعیین وضعیت مدیرعاملی و هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان، آنها این روزها به دنبال گزینه مدنظر خود برای آغاز فعالیت های لیگ برتر هستند و در این مدت گزینه های بی شماری از سوی رسانه های به عنوان گزینه سرمربی گری باشگاه اعلام شده است.

در همسن زمینه گفته می شود، علی دایی سرمربی فصل گذشته تیم سایپای تهران جزو گزینه‌های اصلی باشگاه صنعت نفت آبادان برای سرمربیگری زردپوشان آبادانی در فصل جدید بود اما این مربی در نهایت اعلام کرد که به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌تواند به آبادان بیاید.

مهران فرقانی مدیر اجرایی تیم صنعت نفت آبادان دقایقی قبل با تأیید این خبر در صفحه اجتماعی‌اش نوشت که علی دایی پس از چهار روز مذاکره و انجام توافقات سرانجام به دلیل مشکلات خانوادگی از حضور در نفت آبادان منصرف شد.

با اعلام انصراف علی دایی از قبول هدایت نفت آبادان و پیوستن مهدی تارتار به نفت مسجدسلیمان، گفته می‌شود که در حال حاضر مجید جلالی، دراگان اسکوچیچ، عبدالله ویسی، یک مربی پرتغالی و یک مربی برزیلی گزینه‌های سرمربیگری صنعت نفت هستند. 

نوشتن دیدگاه