پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 6988
منتشر شده در دوشنبه, 27 خرداد 1398 11:55
تعداد دیدگاه: 0
سلب-حق-انتصاب-بازیکن-از-سرمربی-تیم-ملی-تنیس-روی-میز

برخلاف همیشه و برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز حقی برای انتصاب...

برخلاف همیشه و برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز حقی برای انتصاب بازیکن ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری مسابقات انتخابی ملاک اصلی برای تعیین ترکیب تیم ملی تنیس روی میز در رویدادهای مختلف آسیایی و جهانی است. البته به طور معمول این ترکیب با حضور یک بازیکن انتصابی کامل می شود.

بازیکن انتصابی تیم ملی تنیس روی میز در دوره های مختلف بنا به پیشنهاد سرمربی تیم ملی و تایید فدراسیون معرفی می شود. برای دوره جدید مسابقات قهرمانی آسیا اما این حق از سرمربی تیم ملی گرفته شده است.

در واقع قرار است تیم ملی تنیس روی میز با ترکیبی از بازیکنان منتخب در رقابت های انتخابی در این رقابت ها شرکت داشته باشد.

رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز طی روزهای گذشته برگزار شد و طی آن نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و امین احمدیان به عنوان نفرات برتر، جواز حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آوردند.

رقابت های قهرمانی آسیا شهریورماه به میزبانی اندونزی برگزار می شود. بعد از این مسابقات، پینگ پنگ بازان باید آماده حضور در رقابت های گزینشی المپیک شوند که دی ماه در پرتغال برگزار می شود.

بنا به پیشنهاد جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز و موافقت مسئولان فدراسیون، ترکیب منتخب برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به انتخابی المپیک هم اعزام خواهد شد البته با دو شرط؛ اول اینکه سرمربی تیم ملی این اختیار را دارد که در صورت نیاز فنی، یک ورزشکار جدید را جایگزین یکی از نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا نماید. دیگر اینکه سرمربی تیم ملی می‌بایست جهت استفاده از اختیارات، مراتب را با ذکر دلایل مکفی کتباً گزارش و موافقت ریاست فدراسیون را اخذ نماید.

نوشتن دیدگاه