پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 6552
منتشر شده در پنج شنبه, 02 خرداد 1398 17:21
تعداد دیدگاه: 0

هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان اصفهان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان مسابقات جام رمضان را در 6 رشته ورزشی برگزار میکند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز نیوز ؛همزمان با ماه مبارک هیئت استان اصفهان جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدیسان جام رمضان 98 با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان و مشارکت اداره ورزش و اردویی بنیاد شهید در تاریخ 25 تا 31 اردیبهشت به مدت 6 شب متوالی در ورزشگاه بین المللی شهید میثمی برگزار شد.
ورزشکاران دراین جشنواره ورزشی در رشته های بسکتبال با ویلچر 3 نفره ،والیبال نشسته، تیر اندازی ،تیر و کمان، بوچیا و تنیس روی میز به رقابتپرداختند .
ریئس هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان در خصوص جشنواره مولای عرشیان و بانوی قدیسان اطهار داشت :در سال گذشته این جشنواره برای ورزشکاران سالم برگزار شد و چند سالی بود برای برگزاری این جشنواره برای معلوان تلاش میکردیم و امسال با هماهنگی و همکاری شهرداری اصفهان این جشنواره برای معلولان نیز برگزار شد.
محمد رضا آقابابا گیلان بیان نمود : خوشبختانه توانسته ایم با برنامه ریزی رست و همکاری شهرداری اصفهان و اداره تربیت بدنی بنیاد شهید برنامه ی خوبی برای جانبازان و معلولان به اجرا بگداریم .
وی هدف برگزاری این مسابقات را کشف استعداد های مناسب برای رشته های قهرمانی جانبازان و معلوان عنوان کرد.
ریئس هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان افزود:این درخواست در سال های گذشته از سوی ورزشکاران جانبار و معلول بود اما زمینه زیر ساخت آن وجود نداشت و با هماهنگی های صورت گرفته این مسابقات امسال برگزار شد واستقبال از این دوره بسیار خوب بوده است.
معاون فرهنگی شهرداری اصفهان و ریئس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این خصوص عنوان کرد : با توجه به ظرفیتی دیده شده این مسابقات احساس میشود که این ظرفیت در کل سال میتواند جاری و ساری باشد و موجب افزایش نشاط اجتماعی شود
محمد عیدی بیان داشت : طبیعتا وقتی یک شهر به نام اصفهان خوانده می شود که مهد قهرمانان و پهلوانان هست این توقع می رود که هر شب آن با یک رویداد ورزشی یا حتی چند رویداد ورزشی در این زمینه داشته باشیم .امید میرود بتوانیم با برنامه ریزی دقبق در این زمینه بتوانیم هم افزایش نشاط اجتماعی داشته باشیم هم به گونه ای معنا دار موجب کاهش آسیب های اجتماعی در شهر شویم.

نوشتن دیدگاه