پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 6467
منتشر شده در شنبه, 28 ارديبهشت 1398 19:16
تعداد دیدگاه: 0
بوداغی:
بوداغی-مسوولان-در-پرداخت-پاداش‌ها-به-قول-خود-عمل-کنند

دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: از مسوولین درخواست دارم به قولی که به مدال آوران جاکارتا دادند، پایبند باشند.

به گزارش پایگاهخبری همراز نیوز به نقل از ایسنا؛امین بوداغی افزود: طی نشستی که با چند نفر از مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا با محمدرضا داورزنی داشتیم، وی به این مساله تاکید داشتند که تلاش وزارت ورزش و جوانان بر این است که از مدال آوران جاکارتا به بهترین شکل ممکن تجلیل به عمل آورند تا ورزشکاران راضی باشند. حتی به ما گفتند تا ۱۰ روز آینده صبر کنید تا منابع کافی برای پرداخت پاداش تأمین شود اکنون ما نیز منتظریم.

وی گفت: ورزشکار برای کسب مدال در سطح آسیا و جهان یک دهه زحمت می‌کشد، از خانواده و زندگی‌اش می‌گذرد تا زحماتش نتیجه بدهد.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا در آب‌های آرام خاطرنشان کرد: مسؤولین خود قبل از اعزام ورزشکاران به جاکارتا قول سکه دادند و الان باید به قول خود پایبند باشند.

بوداغی تصریح کرد: ورزشکاران از مسؤولین فقط این درخواست را دارند به قولی که خود درباره‌ی پاداش مدال آوران داده بودند عمل کنند و حواله را جایگزین سکه نکنند. پاداش حق ورزشکار است و مسؤولین نباید سبب ناامیدی و بی‌انگیزه‌گی ورزشکار در سال کسب سهمیه شوند.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه