شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 6431
منتشر شده در جمعه, 27 ارديبهشت 1398 02:59
تعداد دیدگاه: 0
پاکدامن:

ملی پوش شمشیربازی ایران گفت: در جام جهانی اسپانیا نتیجه خوبی گرفتیم و ایران تیم قوی و سختی است که به راحتی راه به تیمی نمی‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از ایسنا ؛علی پاکدامن درباره‌ی جام جهانی اسپانیا بیان کرد: جام جهانی اسپانیا اولین مسابقه کسب سهمیه المپیک تیمی بود و همه تیم‌ها آماده بودند. تیم‌های بزرگی چون ایتالیا، کره جنوبی، مجارستان، روسیه ، فرانسه و آمریکا دنبال این هستند در بخش تیمی خوب باشند. در این مسابقات ما بالاتر از تیم‌هایی چون آمریکا، آلمان، فرانسه و چین قرار گرفتیم و نتیجه خوبی کسب کردیم که امیدوارم بتوانیم این نتایج را تکرار کنیم و روند رو به رشد خود را ادامه دهیم و در نهایت به سهمیه المپیک برسیم.

پاکدامن در مورد شکست برابر تیم روسیه نیز گفت: رقابت با روسیه را ابتدا خوب شروع نکردیم چون رقابت ما با گرجستان خیلی طول کشید و هنوز در جو آن بازی بودیم اما بعد به بازی برگشتیم. اما خب ضریب اشتباهات روسیه کمتر بود و در نهایت برنده شد. اما خب در جای دیگر این تیم را می‌گیریم و مشکلی از این بابت نداریم و این طور نیست که غیر قابل دسترس باشد. حتی خودشان هم شوکه شدند که ما ابتدا خیلی در جریان بازی نبودیم.

پاکدامن در مورد رقابت انفرادی و اینکه گفته می‌شود انتظار بود سابریست ها بهتر کار کنند، تصریح کرد: حریف کانادایی من بازیکن خوبی بود و ایتالیا را شکست داد و جزو شانزده نفر رفت و آنجا هم به قهرمان المپیک ۱۵ بر ۹ باخت. با این حال من نباید نمی‌باختم و خوب بازی نکردم اما خب من مسابقه قبلی خوب بودم و بعد از کره‌جنوبی بلافاصله به ایران برگشتم و یک هفته فرصت داشتم ریکاوری کنم و برای مسابقات بعد آماده شوم. با این حال خدا را شکر ملی‌پوشان تمرینات خوبی دارند انجام می‌دهند و در مسابقه هم خوب بودند و تمام هم و غم ما مسابقات تیمی است.

ملی پوش سابر ایران در مورد مسابقات سختی که برای کسب سهمیه المپیک تیمی در پیش دارند نیز گفت: تیم ما قوی و آماده است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد نتیجه خوبی می‌گیریم. رقابت هم سخت است اما ما هم تیم سرسختی هستیم. این که می گویم شعار نیست بلکه نتایج و عملکرد ملی پوشان را می بینم که این حرف را می زنم. از این رو کسب سهمیه المپیک تیمی شدنی است.

پاکدامن با اشاره به انگیزه بالای سابریست های ایران در راه کسب سهمیه المپیک تاکید کرد: نتایج و پیشرفتمان این مسئله را نشان می‌دهد و همه دنیا هم دارند از ما تعریف می‌کنند. زمانی که از روسیه شکست خوردیم همه تعجب کرده بودند چراکه می‌دانند ایران تیم سختی است و به این راحتی به تیمی راه نمی‌دهد. برای المپیک انگیزه نداشته باشیم برای کجا باید انگیزه داشته باشیم.

او در مورد مسابقات مسکو نیز گفت: مسابقات مسکو بیشتر حکم تدارکاتی را دارد و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و بعد از آن باید در قهرمانی آسیا شرکت کنیم. سپس قهرمانی جهان را داریم . ۲ ماه فصل تعطیل است و بعد در جام جهانی الجزایر شرکت می‌کنیم.

او در پایان گفت: از اسپانسرم که من را حمایت می‌کند همچنین پیمان فخری و همسرم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه