جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 6321
منتشر شده در یکشنبه, 22 ارديبهشت 1398 00:50
تعداد دیدگاه: 0
منصوریان :
به-نتیجه-دلخواه-رسیدیم-بازی-کردن-در-اصفهان-سخت-است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: به نتیجه دلخواه در بازی امروز رسیدیم و توانستیم عملکرد خوبی مقابل فولاد خوزستان به نمایش بگذاریم.

به گزارشپایگاه خبری همراز نیوز به نقل از  مهر، علیرضا منصوریان شامگاه شنبه، پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: خوشحالم که بازیکنان جوان ما پله‌پله پیش رفته‌اند و در حال حاضر به بلوغ فکری خوبی رسیده‌اند. به نظرم بازی امروز نشان داد که تمرینات ما کم کم جواب داده و توانستیم با نتیجه دلخواه، بازی خود را مثل بازی الوصل به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه رودررویی با افشین قطبی برای من در بازی امروز قابل توجه بود، بیان داشت: افشین قطبی دوست خوب من است که در مسیر مربیگری کمک‌های زیادی به من کرده و تفکرات مرا تغییر داد؛ به نظرم بازی کردن در اصفهان وقتی یک تیم سرحال باشد، دشوار است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به حضور دروازه‌بان تیمش افزود: امروز اگرچه صادقی درون دروازه بود اما گلر تیم ملی امید به خاطر یک اتفاق درون دروازه قرار گرفت که توانست رضایت ما را جلب کند. باید از مربی دروازه‌بان و بدنساز خود در این زمینه تشکر کنیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه امروز نتیجه دلخواه خود را گرفتیم و خوشحالم که توانستیم در این نتیجه به پیروزی برسیم تا به آینده امیدوارتر باشیم.

نوشتن دیدگاه