چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 5698
منتشر شده در جمعه, 23 فروردين 1398 20:31
تعداد دیدگاه: 0
بهترین-استفاده-را-از-نقاط-ضعف-تراکتور-بردیم-گلر-ما-هم-اشتباه-کرد

سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه امروز نمایش خوبی در زمین داشتیم، گفت: عملکرد فنی بازیکنانم سبب پیروزی در بازی با تراکتورسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از  مهر، نادر دست‌نشان در کنفرانس خبری بعد از بازی با تراکتور سازی تبریز با اشاره به بازی بسیار خوب بازیکنان سپیدرود رشت، اظهار کرد: تراکتورسازی تیم قوی با بازیکنان ملی و کادر مربیگری خوب است که خود را برای قهرمانی مهیای می‌کند.

وی با بیان اینکه در این بازی موقعیت‌های بسیاری داشتیم که می‌توانستیم به گل بیشتر برسیم، افزود: بازیکنانمان از فاصله بین خطوط تیم تراکتورسازی بهره لازم را برای کسب نتیجه بردند.

سرمربی سپیدرود رشت در ادامه با اشاره به اینکه تیم میهمان خوش شانس بود که گل‌های بیشتری را دریافت نکرد، گفت: ما تیم تراکتورسازی را مجبور کردیم که با ارسال‌های بلند مهاجمین خود را تغذیه کنند.

وی در ادامه به اظهار نظر سرمربی تراکتورسازی تبریز درباره اینکه گل‌های سپیدرود به خاطر اشتباه دروازه‌بان این تیم به ثمر رسیده است، تصریح کرد: نظر وی محترم بوده اما دروازه‌بان ما نیز اشتباهاتی داشت که می‌توانست منجر به گل تراکتور شود.

دست نشان با بیان اینکه گل‌های دوم و سوم سپیدرود نشان دهنده عملکرد فنی تیم ما است، افزود: در این بازی کناره‌های تیم حریف را بستیم و با حرکت در عمق به دنبال کسب موفقیت بودیم.

وی با اشاره به اینکه استفاده از بازیکنان جوان و با تجربه سبب پیروزی تیم شد، گفت: در هر تیمی که بودم از بازیکنان جوان بهره برده ام.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه ۵ بازی آینده برای ما حکم فینال دارد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم تا امتیازات کامل را کسب کنیم.

نوشتن دیدگاه