جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4913
منتشر شده در شنبه, 18 اسفند 1397 13:01
تعداد دیدگاه: 0
دلیران فیروز:

مشاوره عالی هیئت و رییس کمیته مسابقات و امور بین الملل گلف گفت : ورزش گلف داری جذابیت و ظرفیت هایی است که باید این ظرفیت ها به جهان معرفی شوند .

احمدرضا دلیران فیروز مشاور عالی هیئت و رییس کمیته مسابقات و امور بین الملل هیئت گلف استان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با همراز با اشاره به اینکه استان اصفهان دارای ظرفیت بالایی در جهت توسعه ورزش گلف است بیان کرد:ورزش گلف دارای جذابیت های بالا و استان اصفهان نیز دارای ظرفیت ها و استعدادهای زیادی در این رشته ورزشی است که هدف مجموعه هیئت گلف استان اصفهان توسعه این ورزش در استان و معرفی ظرفیت ها و استعدادهای استان به کشورهای صاحب سبک و علاقه مندان به این رشته ورزشی در جهان است.

مشاور عالی هیئت گلف استان اصفهان در ادامه افزود:استعدادیابی, توسعه داخلی و تقویت روابط بین الملل در این رشته مفرح ورزشی از اهداف اصلی رییس هیئت گلف, عوامل هیئت و کمیته مسابقات و امور بین الملل هیئت گلف استان اصفهان است.

احمدرضا دلیران فیروز افزود:خوشبختانه قدم های بسیار مثبتی در جهت توسعه شهری ورزش گلف در شهر اصفهان و به خصوص در رشته های گلف کاپ و مینی گلف در دوره جدید هیئت گلف استان اصفهان برداشته شده زیرا نگاه و تلاش این هیئت ورزشی توسعه گلف در تمامی شهرهای استان است.

رییس کمیته مسابقات و امور بین الملل هیئت گلف استان اصفهان در پایان گفت:توسعه ورزش گلف در استان در جهت بهبود شاخصه های گردشگری, جذب توریست و سرمایه گذار خارجی و ایجاد اشتغال است و این مدل سالمی است که در تمامی کشورهای مطرح در حوزه صنعت گردشگری امتحان شده و بسیار هم موفق بوده و امیدواریم که این نگاه توسعه ای ریاست و مجموعه هیئت گلف استان اصفهان مورد توجه و حمایت فعالین حوزه گردشگری و اصحاب رسانه قرار بگیرد.

نوشتن دیدگاه