جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4818
منتشر شده در سه شنبه, 16 بهمن 1397 12:22
تعداد دیدگاه: 0

دو چهره محبوب و دو برند فوتبال ایران امروز مقابل هم قرار می گیرند تا یک بازی سراسر هیجان و حاشیه را برگزار کنند.


به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از خبر ورزشی ؛ بدون هیچ شک و تردیدی، جذاب‌ترین بازی امروز، تقابل سپیدرود و سایپا در رشت است. جایی که شاگردان علی کریمی در انتظار دیدار با شاگردان علی دایی هستند و این دو چهره معتبر فوتبال کشورمان، باید بار دیگر با هم ملاقات کنند.
در بازی رفت، خبری از این تقابل نبود؛ خداداد عزیزی به عنوان سرمربی سپیدرود، روی نیمکت سپیدرود نشست و با نتیجه ۳ بر صفر به دایی باخت، اما حالا قضیه فرق دارد. یک طرف دایی و یک طرف کریمی به عنوان سرمربی از ابتدا کار را آغاز خواهند کرد.
دایی و کریمی فصل قبل برای اولین بار به عنوان سرمربی مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه آن، پیروزی ۲ بر صفر کریمی بود. قبل از شروع بازی، کریمی به سراغ دایی رفت و به او خوشامد گفت. مراسم کوتاهی که تنها با یک لبخند، یک بوسه و در آغوش کشیدن سریع آغاز شد و وقتی عکاسان به سمت این دو چهره هجوم بردند تا از لحظه آشتی کنان، عکس تهیه کنند، کریمی با طعنه گفت: «می خوانید من تو من کنیم؟!»
امروز، سه شنبه ۱۶ بهمن ماه سال ۹۷ بار دیگر شاهد تقابل اندیشه‌های کریمی و دایی به عنوان سرمربی هستیم. دیداری که قطعا حساسیت‌ها و حواشی منحصر به فردی دارد. امروز متعلق به کریمی و دایی است؛ این بازی را از دست ندهید.

نوشتن دیدگاه