شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4460
منتشر شده در چهارشنبه, 29 فروردين 1397 08:49
تعداد دیدگاه: 0

مصطفی آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی با تصمیم اعضای هیئت مدیره این باشگاه از سمتش برکنار شد.

 تیم فوتبال تراکتورسازی در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم الغرافه قطر شکست سنگینی خورد تا خداحافظی دردناکی با این رقابتها داشته باشد.
اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی قبل از بازی این تیم برابر تیم الغرافه قطر به علت نتایج ضعیف تیم و اتفاقات رخ داده بعد از ظهر امروز تشکیل جلسه دادند و در نهایت آنها تصمیم گرفتند که آجرلو را از مدیرعاملی برکنار و الیاسی را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کنند.
اعضای هیئت مدیره از زحمات و تلاش های آجرلو مدیر عامل سابق هم تشکر و قدردانی کردند و الیاسی را به عنوان سرپرست باشگاه برگزیدند.
شنیده شده آجرلو قبل از بازی امروز برکنار شده بود اما خبر برکناری اش به علت دوری از مسائل حاشیه ای و تمرکز تیم بعد از بازی اعلام شد.
حسین بالاگر مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی خبر برکناری آجرلو از مدیریت این تیم را تایید کرد ه است اما یکی از اعضای باشگاه در شبکه سهند این موضوع را نه تایید و نه تکذیب کرد.
عباس الیاسی عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی بوده است که اکنون با رای اعضای هیئت مدیره به عنوان سرپرست باشگاه تراکتورسازی انتخاب شده است.

نوشتن دیدگاه