جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4456
منتشر شده در سه شنبه, 28 فروردين 1397 20:49
تعداد دیدگاه: 0

در آخرین هفته از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم لوکوموتیو و ذوب آهن اصفهان در تاشکند به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه به تساوی 1_1 به پایان رسید تا نماینده کشورمان به دور حذفی صعود کند.

ترکیب لوکومتیو
ایگناتی نستروف، کاخی ماخارادزه، اسلام توختاخوجیف، شوخرات موخمدیف، اولگ زوتف، ایگور یلیچ، سردار میرزائف، سردار رشیدُف، سنجر شاخمدوف، مراد بیکمااف و نیوالدو.

ترکیب ذوب آهن
رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، خالد شفیعی، میلاد فخرالدینی، محمد ستاری، گئورگی ولسیانی، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی.

این دیدار در حالی آغاز شد که دو تیم از شانس بالایی برای صعود به دور بعد برخوردار بودند. در ابتدای بازی بازیکنان لوکومتیو با پرس از بالا فشار زیادی را به شاگردان قلعه نویی وارد می کردند و اگر هنرنمایی های رشید مظاهری نبود دروازه این تیم خیلی زود باز می شود. در ادامه نمایده کشورمان از روی حرکت زیبای رضا حسینی یک ضد حمله را ترتیب دادد تا مرتضی تبریزی با فرار از عمق دفاع لوکومتیو توانست گل اول ذوب آهن را به ثمر برساند.
 در نیمه دوم بازیکنان لوکومتیو که برای صعود نیاز به پیروزی داشتند حملات خود را برای برگرداندن نتیجه دست به هر کاری می زدند تا این که در 90 دقیقه بازی آن ها توسط ایسلام توختائف به گل تساوی رسیدند. این دیدار در نهایت با همین نتیجه 1_1 به پایان رسید تا شاگردان قلعه نویی به دور بعد صعود کنند.

در دیگر دیدار این گروه الدحیل با نتیجه 1_0 الوحده را شکست داد تا با 6 پیروزی به عنوان صدر نشین بلامنازع گروه به دور بعد راه پیدا کند، ذوب آهن اصفهان نیز با 7 امتیاز و به لطف دیدار رو در روی نسبت به لوکومتیو دوم گروه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، ذوب آهن در دور گروهی باید به مصاف استقلال تهران صدر نشین گروه D برود. الدحیل نیز باید مقابل العین قرار بگیرد.

نوشتن دیدگاه