پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4435
منتشر شده در چهارشنبه, 22 فروردين 1397 00:32
تعداد دیدگاه: 0

سرمربی تیم ملی معتقد است همه باهم برای بزرگترین چالش تاریخ فوتبال ایران آماده می‌شویم.

تنها 65 روز تا شروع جام جهانی زمان باقی مانده و کارلوس کی‌روش در تلاش است تا ملی پوشان را در بهترین شرایط به روسیه ببرد. این روزها تیم های ملی پرتغال و اسپانیا در بهترین شرایط آمادگی خود قرار دارند و همین موضوع یکی از دغدغه های ذهنی سرمربی تیم ملی شده است. کی روش در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی درباره گروه تیم ملی گفت:« گروه ما سخت ترین گروه ممکن در میان تمام گروه ها و همچنین دشوارترین گروه برای تیم های آسیایی حاضر در جام جهانی است. یکی از حریفان ما مراکش است که در حال حتضر به عنوان قدرتمندترین تیم آفریقایی خودش را معرفی کرده است. آنها در سال های اخیر گلی دریافت نکرده اند و در دیدارهایشان پیروز بوده‌اند.»
کی روش همچنین ادامه داد:« دو تیم دیگر یعنی اسپانیا و پرتغال قهرمان جهان و اروپا هستند و بازی با این دو تیم بزرگترین چالش تاریخ فوتبال ایران است. یک چیز من را در این موضوع ناراحت و نا امید می کند؛ وقتی میبینم ما با مهمترین و بزرگترین چالش تاریخ فوتبال ایران روبه رو هستیم اما داریم آن را آسان می گیریم. بعضی مسئولین و مربیان فکر می کنند جام جهانی مثل قدم زدن در پارک است اما این طور نیست. این بزرگترین قله ای ست که در تاریخ پیش روی فوتبال ایران قرار گرفته است.»
سرمربی تیم ملی درباره آماده سازی بازیکنان گفت:« وقتی می گویم بازیکنان مت نیاز به آماده سازی بهتر دارند و حرف غلطی نمیزنم، این بی احترامی نیست. اینکه ما میخواهیم سرباز را آماده به جنگ بفرستیم، بی احترامی است؟ اتفاقا این مسئولیت پذیری است. این دقیقا احترام بزرگی است که هر کس می خواهد به فوتبال ایران نشان می دهد. من واقعا ناراحت هستم از بعضی افراد که مسئولیت دارند، از جمله بعضی از افراد در رسانه ها که به خاطر برخی منافع شخصی و خصوصی این موضوع را آسان می گیرند.»
کی روش ادامه داد:«باز هم می گویم وقتی خلبان‌تان را آناده آماده پرواز می کنید، این احترام است یا بی احترامی؟ من اینجا هستم تا از پرستیژ و شهرت ایران در جام جهانی دفاع کنم و این نمی تواند بی احترامی باشد. بیاید کنار هم اورست را فتح کنیم.»

 

منبع: خبرورزشی

 

نوشتن دیدگاه