کد خبر: 4223
منتشر شده در پنج شنبه, 12 بهمن 1396 18:45
تعداد دیدگاه: 0

فرماندار شهرستان اصفهان گفت: در روزهایی که تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان دچار مشکلات شده و باعث ناراحتی جوانان شده است، باید به وسیله ابزارهای مختلف روحیه نشاط و شادی را به مردم تزریق کنیم.

 احمد رضوانی صبح امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان اصفهان اظهار کرد: باتوجه به برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در استان اصفهان، وظیفه خود دانستم در خدمت کسانی باشم که عمر خود را در ارگان‌های مختلف به مردم خدمت کرده‌اند.

وی با بیان این که دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان اصفهان باعث شادی، تنوع و فعال شدن بازنشستگان می‌شود، افزود: یکی از سیاست‌های دولت جدای از مباحث مطرح شده، امید، نشاط و شادی برای مردم و به خصوص برای بازنشستگان است؛ این مردم بودند که ما را به این مسؤولیت‌ها رساندند و در جنگ و انقلاب و همه ایام‌الله‌ها و هرکجا که نظام نیاز داشت، حضور داشتند.

فرماندار اصفهان گفت: در زلزله اخیر غرب کشور اگر کمک‌‌های نوع‌دوستانه مردم نبود، آیا دولت می‌توانست مشکلات را به تنهایی برطرف کند؟ از همین رو این مردم شایسته تکریم هستند و زمانی که به مردم نیاز داشته باشیم، از آن‌ها به عنوان ابزار استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان خدمت‌گذار کوچک شما در فرمانداری اصفهان که ارتباط نزدیکی با عبادی و همکارانشان در سازمان بازنشستگی در جهت کم کردن مشکلات بتوانیم موفق باشیم؛ یکی از زمینه‌های ایجاد شور و نشاط اجتماعی جاری شدن آب در زاینده‌رود است که برخی‌ها هم بدون اطلاع با آن مخالفت می‌کنند.

رضوانی عنوان داشت: در استان اصفهان مشکل کمبود آب کشاورزی و حتی آب شرب وجود دارد ولی سعی شده تا مشکلات کاهش یابد و امیدواریم هرچه زودتر شاهد جاری شدن زاینده‌رود باشیم.

فرماندار اصفهان در پایان تصریح کرد: در روزهایی که تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان دچار مشکلات شده و باعث ناراحتی جوانان شده است، باید به وسیله ابزارهای مختلف روحیه نشاط و شادی را به مردم تزریق کنیم.

 

منبع:فارس