سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4185
منتشر شده در شنبه, 07 بهمن 1396 22:25
تعداد دیدگاه: 0
تابش:

سرپرست باشگاه سپاهان با اشاره به دلایل انتخاب سرمربی جدید تیم اصفهانی گفت: با توجه به اینکه در گذشته ابراهیم‌زاده در تیم سپاهان بوده، مقررشد که وی تا پایان فصل سرمربی تیم سپاهان باشد.

مسعود تابش درباره حضور منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: هیئت مدیره سپاهان گزینه‌های خارجی متعددی را به عنوان سرمربی سپاهان مدنظر داشته و با آن‌ها نیز مذاکراتی صورت گرفت.
وی افزود: قصد داشتیم یک مربی مطرح خارجی را به سپاهان آورده و با مربیان بزرگی نیز وارد مذاکره شدیم، چندین مربی نیز برای حضور در تیم سپاهان اعلام آمادگی کرده، اما این مربیان هیچکدام سابقه کار در ایران را نداشتند.
سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: پس از بررسی‌های صورت گرفته در هیئت مدیره سپاهان به جمع‌بندی رسیدیم که مربیان خارجی با شرایط لیگ ایران و بازیکنان کاملا بیگانه هستند، تصمیم گرفته شد که یک مربی داخلی را به عنوان سرمربی سپاهان معرفی کنیم.
وی گفت: با توجه به اینکه در گذشته ابراهیم‌زاده در تیم سپاهان حضور داشته، مقرر شد وی تا پایان فصل سرمربی تیم سپاهان باشد.
تابش بیان کرد: امیدواریم شرایط و نتایج آینده تیم خوب باشد تا درباره آینده تیم تصمیم بگیریم.
سرپرست باشگاه سپاهان درباره دستیاران ابراهیم‌زاده عنوان کرد: هنوز دستیاران ابراهیم‌زاده مشخص نشده، وی سه‌شنبه به اصفهان آمده و با نظر خودشان نفراتی را به عنوان دستیار مشخص می‌شود.

 

منبع: تسنیم

نوشتن دیدگاه