پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4145
منتشر شده در یکشنبه, 01 بهمن 1396 23:27
تعداد دیدگاه: 0
یک مقام آگاه خبر داد؛

به دنبال استعفای محسن طاهری و جلسات متعدد اعضای هیئت مدیره سپاهان برای انتخاب مدیرعامل این باشگاه، شانس مهرزاد خلیلیان از دیگر رقبا بیشتر شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، در آخرین جلسه ای که در این زمینه برگزار شد، اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان از بین سه گزینه مطرح به دو گزینه نهایی خلیلیان و ابرقوئی نژاد رسیدند که از این بین به نظر می رسد خلیلیان به دلیل موفقیت هایی که برای این تیم در دوران مدیریت خود کسب کرده است، از حمایت بیشتری برخوردار است.
مهرزاد خلیلیان پیش از این مدیرکل تربیت بدنی استان، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و مدیرعامل اسبق سپاهان بود و در دوره چهاردهم لیگ توانست دوران طلایی این تیم را رقم بزند و شاهد قهرمانی این تیم اصفهانی باشد.

یکی از خصوصیات مدیریت ورزشی خلیلیان کنترل هزینه های بی مورد، استعداد یابی و اسطوره سازی از بین بازیکنان تیم های پایه است که ین روزها سپاهان بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارد.
وی همچنین در دوران مدیریت خود در اتاق بازرگانی استان اصفهان نیز تغییرات مدیریتی مهمی را رقم زد که منشاء اثر بسیاری در استان اصفهان شد.

حمایت محسن مهرعلیزاده ، استاندار اصفهان نیز می تواند به عنوان عامل مهمی در موفقیت های آینده این تیم ریشه دار اصفهانی موثر باشد و از همه مهمتر این که وی شیوه برخورد حرفه ای با بازیکنان را می داند و از حمایت سکوها نیز برخوردار است که شانس زیادی را برای موفقیت وی فراهم می آورد.

یک مقام آگاه به خبرنگار همراز گفت: گزینه نهایی مدیریت باشگاه سپاهان دوشنبه یا نهایتا سه شنبه معرفی می شود.

نوشتن دیدگاه