پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4101
منتشر شده در سه شنبه, 07 آذر 1396 11:59
تعداد دیدگاه: 0
ز هشتم تا دهم آذرماه برگزار می‌شود؛

مسابقات اسکواش نشنال کلوز بانوان «جام اصفهان سیتی‌سنتر» از ۸ آذرماه به مدت سه روز در کورت‌های اسکواش سیتی‌سنتر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی هیأت اسکواش استان اصفهان، مسابقات اسکواش رنکینگ بین‌المللی نشنال کلوز بانوان «جام اصفهان سیتی‌سنتر» از ۸ تا ۱۰ آذرماه برای دومین سال متوالی در اصفهان و به میزبانی هیأت اسکواش استان اصفهان برگزار می‌شود.
در این رقابت‌ها ۴۱ اسکواش‌باز از سراسر کشور به مدت سه روز در کورت‌های اسکواش سیتی‌سنتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مسابقات نشنال کلوز، رقابتی داخلی با امتیاز جهانی است که در هر کشور در هر سال میلادی فقط یک‌بار در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود. امتیاز نشنال کلوز در انجمن اسکواش‌بازان حرفه‌ای جهان، ۴۰ است که فقط به نفر اول این مسابقات تعلق می‌گیرد.
تمام بازیکنانی که عضو انجمن اسکواش‌بازان حرفه‌ای جهان (PSA) هستند، امتیاز حضور در این مسابقات را نیز خواهند گرفت و اسکواش‌بازانی که عضو این انجمن نباشند، فقط امتیاز کشوری مسابقه را به خود اختصاص خواهند داد.
این رویداد با جایزه هزار دلاری در سایت انجمن اسکواش‌بازان حرفه‌ای جهان به ثبت رسیده است و برای اولین بار در تاریخ اسکواش ایران قرار است پخش زنده مسابقات بانوان در اینستاگرام با لباس مصوب تیم ملی صورت پذیرد.
مسابقه نشنال کلوز بانوان اصفهان دارای بالاترین امتیاز کشوری است که سال گذشته نیز اصفهان و با حمایت هیأت اسکواش استان اصفهان میزبان این رقابت‌ها در بخش بانوان بوده است و با نام جام ثارالله در انجمن اسکواش‌بازان جهان (PSA) به ثبت رسید.
امسال نیز به دلیل اینکه مجموعه اصفهان سیتی‌سنتر به‌عنوان حامی اصلی این رویداد می‌باشد، اسم این رویداد در سایت انجمن اسکواش‌بازان جهان (PSA) نیز به نام «اصفهان سیتی‌سنتر نشنال کلوز» به ثبت رسیده است.
گفتنی است نازنین حیدری و پرند دولتی‌زاده سرمربی و مربی تیم ملی اسکواش بانوان نیز از اولین روز این مسابقات در اصفهان حضور داشته و از نزدیک شاهد رقابت‌ها بوده و بازیکنان را رصد و مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
مراسم اختتامیه و اهدای لوح و جوایز این رقابت‌ها ظهر روز جمعه ۱۰ آذرماه پس از پایان مرحله فینال این رقابت‌ها در کورت‌های اسکواش مجموعه سیتی‌سنتر اصفهان با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه