چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3983
منتشر شده در یکشنبه, 29 مرداد 1396 10:12
تعداد دیدگاه: 0
به میزبانی شرکت پالایش نفت اصفهان برگزار شد؛

به میزبانی شركت پالايش نفت اصفهان ، حدود 400 ورزشکار دختر زیر 17 سال از شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران، در 6 رشته ورزشی به رقابت پرداختند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی شرکت پالايش نفت اصفهان ، فرزندان ورزشکار دختر زير 17 سال شرکت هاي زير مجموعه پالايش و پخش از سراسر کشور با حضور در شهرك شهيد محمد منتظري طي 7 روز در رشته های بدمينتون، شطرنج، بسكتبال، واليبال، شنا و تنيس روي ميز به رقابت پرداختند.
رئیس ستاد برگزاري مسابقات درخصوص روند مسابقات اظهار کرد: به دنبال ابلاغ و احاله برگزاري مسابقات به اين شركت، پالايشگاه اصفهان با رويكردي فرهنگي، در كنار اجراي صحيح، دقيق، توجه ويژه به زمان بندي و موثر مسابقات، به منظور اطلاع رساني، كتابچه اي كامل( شامل موضوعات فرهنگي، اعتقادي، معرفي شهر، مشاهير، نقشه اصفهان و پالايشگاه ، معرفي مختصري از پالايشگاه اصفهان ، معرفي كادر اجرائي مسابقات، برنامه و جدول زمانبندي مسابقات، محل و زمان برگزاري مسابقات، محل و زمان برگزاري جلسات افتتاحيه و اختتاميه، برنامه غذايي و ساعت سرو غذا، برنامه و زمان اجراي برنامه هاي فرهنگي) طراحي و چاپ نمود و در اختيار سرپرستان، مربيان و تمام ورزشكاران و همكاران مرتبط با برنامه ها قرار داد. در اين كتابچه همچنين مسابقه اي فرهنگي نيز درج شده بود كه در مراسم اختتاميه ها، به بهترين پاسخ ها جايزه اهداء مي گرديد.
جهانگير زنگنه با اشاره به حجم گسترده و تعداد ورزشكاران و ميهمانان حاضر در مسابقه تصريح نمود: در جهت صرفه جويي و عمل به شعار "اقتصاد مقاومتي" سعي نموديم به جاي كرايه هتل در اصفهان، با بهره گيري كامل از ظرفيت هاي موجود شهرك شهيد محمد منتظري و طي برنامه ريزي هاي منظم، شرايط را به گونه اي مهيا نماييم كه خدمات ميهمانسراهاي شهرك مشابه خدمات هتل هاي شهر باشد و با تهميداتي همچون سرويس اياب و ذهاب و تعبيه سه وعده غذايي مطلوب در باشگاه شهرك، رضايت خاطر ورزشكاران، تمام مسئولين ،سرپرستان و ... را فراهم نماييم.
وي از اعطاء هديه به بانوان ورزشكار با حجاب برتر نيز خبر داد و اعلام نمود: با هدف تشويق و بهره گيري از حجاب برتر(چادر)در اختتاميه مسابقات، هداياي نفيس وارزشمندي به برترين هاي اين دوره از مسابقات اعطاء گرديد. در ضمن براي تمام تيم هاي ورزشي برنامه فرهنگي بازديد از آكواريوم اصفهان برنامه ريزي و اجرا گرديد.
جهانگير زنگنه با بيان اينكه در اين دوره از مسابقات تمام هم ما در جهت دعوت از داوران ملی هیئت‌های ورزشی این رشته‌ها و برگزاري مسابقات منطبق بر استانداردهای فدراسيونهاي ورزشي و دستورالعمل هاي وزارت نفت بود، تاكيد کرد: ورزشکاران بر اساس جدول زمانبندی تقویم ورزشی شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران از 16 مرداد تا 23 مرداد، میهمان شركت پالايش نفت اصفهان بودند.
رئيس ستاد برگزاري مسابقات اذعان نمود: با اتمام هر رشته از مسابقات ورزشی ، طي برگزاری مراسم اختتامیه با حضور مسئولین تيم ها و تیم های ورزشی ، در سالن همايش شهرك ، ضمن معرفی برگزیدگان، به ايشان جوایزی به رسم یادبود تقدیم شد.
صالح حقيقت منش مسئول امور ورزش و تربيت بدني شركت پالايش نفت اصفهان نيز نتايج مسابقات را تشريح نمود و گفت: در رشته بدمينتون 6 تيم از شركتهاي پالايش نفت آبادان، اراك، بندرعباس، شركت خطوط لوله و مخابرات و شركت پخش فرآورده هاي نفتي ايران و ستاد پالايش و پخش و با حضور 42 ورزشكار به رقابت پرداختند که در نهایت با معرفی شركت خطوط لوله و مخابرات به عنوان قهرمان و پالايش نفت اراك نایب قهرمان و شركت ملي پخش سوم به پايان رسيد. گفتني است در بخش انفرادي مقام اول به فاطمه ابراهیمی از خطوط لوله و مخابرات، مقام دوم به معصومه رکن الدینی از پخش فرآورده های نفتی و مقام سوم به صورت مشترک به ستایش کرمی از پالایش نفت امام خميني شازند اراک و پارمیدا احمدی از خطوط لوله و مخابرات اعطا گرديد.
35نفر از دختران شطرنج باز زیر 17 سال شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران، در كتابخانه شهرك شهيد محمد منتظري به رقابت پرداختند و در نهایت نفر اول میز یک مریم خداشناس، نفر اول میز دو عاطفه کدیور، نفر اول میز سه شیدا شهبازی، نفر اول میز چهار سارا خواجه سروی و نفر اول میز پنج والیا شریفی معرفي شدند.
در رشته بسكتبال 5 تيم شركت پالايش نفت آبادان، شركت پالايش نفت امام خميني شازند اراك، شركت پالايش نفت اصفهان، شركت خطوط لوله و مخابرات و شركت پخش فرآورده هاي نفتي در محل سالن چند منظوره شهداي شركت پالايش نفت اصفهان و اقع در شهرك شهيد محمد منتظري با حضور75 ورزشکار به رقابت پرداختند. در این رقابت ها پالايش نفت آبادان قهرمان،پالايش نفت اراك و پالايش نفت اصفهان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب نمودند.
رقابت واليبال نيز با حضور تيم هاي شركت پالايش نفت آبادان، شركت پالايش نفت اراك، خطوط لوله و شركت پخش با حضور 60 نفر ورزشكار برگزار گرديد. در این رقابت ها ، شركت پالايش نفت اراك مقام اول، شركت پالايش نفت آبادان و پخش فرآورده هاي نفتي جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.
رقابت های نزدیک و نفس گیر تنیس روی میز نيز با حضور28 ورزشکار در باشگاه شهرك شهيد محمد منتظري برگزار گرديد. در این رقابت ها، شركت پالايش نفت آبادان در سکوی نخست ایستاد ، شركت پالايش نفت اراك نایب قهرمان و شركت خطوط لوله و مخابرات نیز به مقام سوم دست يافتند.
همچنين 114 نفر شناگر در دو بخش آزاد و مختلط(كرال سينه،كرال پشت، قورباغه و پروانه) به صورت امدادي،تيمي و انفرادي در استخر شهرك شهيد محمد منتظري به رقابت پرداختند. این رقابت ها با معرفی تیم شركت پالايش نفت اراك به عنوان تیم اول ، خطوط لوله و مخابرات به عنوان تیم دوم و شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي نيز به عنوان تيم سوم به کار خود پایان دادند.

نوشتن دیدگاه