پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3831
منتشر شده در جمعه, 11 فروردين 1396 14:10
تعداد دیدگاه: 0

با بازگشت زلاتکو کرانچار به تیم سپاهان، یکی از حساس ترین بازی های این دوره لیگ برتر بعد از ظهر روز شنبه در ورزشگاه نقش جهان کلید می خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از کانال هوادارن تیم سپاهان، مدیران وقت باشگاه سپاهان در لیگ سیزدهم در اقدامی عجیب تصمیم گرفتند تا با برکنار کردن زلاتکو کرانچار از حسین فرکی روی نیمکت رهبری خود بهره ببرند. تصمیمی که در ابتدا مناسب به نظر رسید اما با گذشت زمان بار دیگر شرایط را به نحوی پیش برد که زمینه برای ادامه کار برای جانشین ایرانی زلاتکو را سخت کرد تا بعد از برکناری حسین فرکی دیگر سپاهانی ها روی خوش را ندیدند.

با گذشت دو و نیم سال از آن اتفاق این بار کرانچار در بازگشت دوباره به فوتبال ایران و باشگاه سپاهان بالاجبار باید استارت خود برای ساختن سپاهان رویایی را مقابل حسین فرکی بزند. جدالی حیثیتی و به نوعی انتقامی که امتیازاتش برای هر دو طرف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چون آینده آنها را به نحو دیگری رقم خواهد زد.

سپاهان هنوز روی کاغذ از اندک شانسی برای رسیدن به سهمیه آسیایی برخوردار است از همین رو کرانچار اصلا دوست ندارد با ناکامی در اولین تجربه این فصل روی نیمکت سپاهان برابر سایپا این شانس را از دست بدهد. از سوی دیگر حسین فرکی که خاطرات خوشی از اصفهان و سپاهان در آخرین روزهای حضورش در نصف جهان ندارد بعد از تمام فراز و نشیب هایی که در سایپا داشته خوب می داند ناکامی در اولین بازی سال جدید می تواند جایگاهش روی نیمکت نارنجی پوشان را به خطر بیاندازد به همین خاطر تنها برای نباختن به کرانچار راهی اصفهان شده است.

 

نوشتن دیدگاه