شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3774
منتشر شده در شنبه, 30 بهمن 1395 16:05
تعداد دیدگاه: 0
در حاشیه مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان اصفهان؛

به دنبال برگزاری مسابقات پرورش اندام استان اصفهان ، سنگین وزن های این رشته با هم درگیر و برای دقایقی نظم سالن برگزاری مسابقات تحت الشعاع برخی حرکات غیر ورشی قرار گرفت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، عصر روز جمعه مسابقات پرورش اندام استان اصفهان در بخش های بادی کلاسیک ، پرورش اندام و فیزیک اجرا و پس از آن به دنبال اهدای جوایز نفرات برتر در بخش اورآل، یکی از ورزشکاران که حائز مقام نشده بود، با حضور پای میز داوران با فریاد گفت: "من یکی از غول های اصفهان هستم و اجازه نمی دهم کسی حق من را پایمال کند." در این لحظه نیز هواداران وی در بین جمعیت و هواداران فردی که حائز مقام اول شده بود در سالن با هم درگیر شدند که ماموران انتظامی وارد عمل شده و با استفاده از شوکر سعی در جدا کردن افراد درگیر با هم داشتند.
یکی از عکاسان خبری حاضر در این درگیری در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در این درگیری برخی از حاضران در سالن با استفاده از هر چیزی که نزدیکشان بود با هم درگیری فیزیکی پیدا کرده  و در حین درگیری به یکی از دوربین های تصویر برداری نیز خسارت وارد شد. در این حین مسئولان برگزاری مسابقات خیلی زود چراغ ها را خاموش کردند و با حضور پلیس و استفاده از شوکر قائله خاتمه پیدا کرد.

نوشتن دیدگاه