پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3748
منتشر شده در جمعه, 15 بهمن 1395 13:36
تعداد دیدگاه: 0

هنوز دو هفته از غش کردن ویسی در ورزشگاه و آن هم جلوی انبوهی از دوربین های خبرساز نگذشته که حالا استعفای وی دچار اما و اگر شده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، صبح روز جمعه در حالی خبر استعفای ویسی از مربیگری تیم سپاهان در فضای مجازی و پس از آن رسانه های ورزشی و غیر ورزشی مطرح شد که تیمش روز قبل با نتیجه 3 بر دو به پیکان باخته بود.
در این میان آنچه نگران کننده به نظر می رسد، باخت تیم سپاهان نیست، بلکه به زنگ تفریح مبدل شدن تیمی است که 9 سال جزو اولین تیم های لیگ برتر کشور بوده و در هر بازی با انبوهی از گل های خورده مواجه و پس از آن یا می توانست این گل ها را جبران کند یا نمی توانست که این هم نشان از نبود انسجام تیمی، تاکتیک بازی، خط دفاع قوی، برنامه ریزی برای بازی ، آنالیز تیم مقابل و ... داشت.
اما نکته جالب این جاست که نه تنها خبر استعفای ویسی حاشیه ساز شد، که انتشار نامه ای منسوب به وی نیز در فضای مجازی مهر به ظاهر تاییدی زد بر خبر استعفا، در حالی که مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان و اعضای هیئت مدیره و حاج مهدی اخوان که سرپرستی تیم سپاهان را بر عهده گرفته است، از این خبر اظهار بی اطلاعی کرده و آن را نه تکذیب کردند و نه تایید.
با این توضیح به نظر می رسد ویسی که خودش هم می داند نمی تواند کشتی به گل نشسته سپاهان را از بحران خارج کند، به فکر آن افتاده تا با حاشیه سازی از این وضعیت رهایی یابد که در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت غش کردنش به شرط صحت هم به یاری این مربی فوتبالی آمده است.
هرچند ویسی عادت دارد در نشست های خبری که تیمش پیروز از میدان خارج می شود بگوید "وقتی تیمی می برد نباید از اون انتقاد کرد" و وقتی هم می بازد؛ یا در کنفرانس خبری شرکت نکند و یا اینکه بیشتر به نقاط قوت تیمش که آن هم در اثر خلاقیت های فردی بازیکنانش است بپردازد، اما به نظر می رسد اگر منبع انتشار نامه منتشر شده خود ویسی بوده و صحت داشته باشد، برای فرار از فشارهای روانی سکوها و مطبوعات در فضای مجازی منتشر شده و اقدامی نخ نما از سوی مربی و مدیر رسانه ای تیم سپاهان باشد، چرا که در حال حاضر هیچ یک از اعضای هیئت مدیره تیم سپاهان از این استعفا مطلع نیستند و خبری در این زمینه به طور رسمی منتشر نشده و اعتباری به این فضا سازی های رسانه ای نیست، هرچند که ویسی می تواند با یک استعفای واقعی و متخلق به اخلاق ورزشکاری و بهدور از فضا سازی، یک تیم را از بحران نجات داده و انبوهی از تماشاچیان طلایی این تیم را خوشحال سازد.

نوشتن دیدگاه