جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3681
منتشر شده در چهارشنبه, 01 دی 1395 20:19
تعداد دیدگاه: 0
سرمربی ذوب آهن:

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنان در نیمه دوم، فکورانه و قدرتمندانه بازی کردند و شایسته برد بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، سیدمجتبی حسینی پس از برتری تیمش مقابل گسترش فولاد و صعود ذوب‌آهن به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، ضمن تشکر از مسئولان باشگاه گسترش فولاد برای فراهم کردن زمین باکیفیت در شرایط جوی تبریز اظهار داشت: در نیمه نخست زمین یخ زده بود و بازی تحت تأثیر قرار گرفت.
وی افزود: اما در نیمه دوم هوا بهتر شد و بازیکنان ما که به آب و هوا عادت کرده بودند، فکورانه و قدرتمندانه بازی کردند و شایسته برد بودیم.
حسینی گفت: بازیکنانم لیاقت بهترین پاداش‌ها را دارند. آن‌ها در زمان یحیی گل‌محمدی هم فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاشتند ولی در آن زمان چند بازیکن را از دست دادیم و به بچه‌ها شوک وارد شد. برای بازگشت به دوران اوج نیاز به زمان داشتیم. خوشبختانه آن دوران را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان کیفیت بالای خودشان را نشان دادند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد مصدومیت علی حمام ادامه داد: کشاله پای حمام به دلیل خستگی بازی قبلی و سرمای هوا آسیب دید و امیدوارم مشکل جدی نداشته باشد.
حسینی در مورد ورزشگاه محل میزبانی ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر باشگاه فولادشهر را به عنوان میزبان مطرح کرده باشد همانجا بازی می‌کنیم ولی اصولاً در مسائل مدیریتی که در حیطه وظایف من نیست نظری نمی‌دهم.
وی در مورد تقویم فوتبالی امسال گفت: تقویم مسابقات امسال فشرده است و ما از این تقویم خیلی ضربه می‌خوریم ولی به خاطر بازی‌های ملی باید با این موضوع کنار بیاییم.
حسینی افزود: همه تیم‌های دنیا هر چهار یا پنج روز یک بار بازی می‌کنند و ما هم باید خودمان را به این استاندارد برسانیم. ما هم طرفدار فشردگی مسابقات نیستیم اما وقتی با مسئولان برگزاری صحبت کردیم گفتند زمان دیگری نداشتیم.

نوشتن دیدگاه