سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3392
منتشر شده در سه شنبه, 09 شهریور 1395 15:54
تعداد دیدگاه: 0
نایب‌رییس فدراسیون فوتبال :
غیر فوتبالی بودن هراتیان منطقی نیست

نایب رئیس فدراسیون فوتبال: اگر مطالعه‌ای روی کاندیداهای دیگر داشته‌ باشیم می‌بینیم که همه شرایط یکسان داشته اند، و اینکه فقط می گویند هراتیان غیر فوتبالی بوده منطقی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، علی کفاشیان امروز پس از خروج از مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان در جمع خبرنگاران در مورد جلوگیری از ورود خبرنگاران به این مجمع اظهار داشت: باید به استحضار شما برسانم که جلوگیری از ورود خبرنگاران به دستور من نبوده است، اما در همه انتخابات روال به این صورت است که ابتدا خبرنگاران و عکاسان در جلسه حضور یابند و پس از رسمی شدن مجمع خارج می‌شوند.
وی افزود: خبرنگاران پس از اتمام مجمع می‌توانند برای تهیه خبر و گزارش وارد مجمع شوند و این موضوع در همه انتخابات‌ها اتفاق می‌افتد.
کفاشیان در خصوص شرایط حاکم بر فوتبال اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان یکی از استان‌های مهم کشور و یکی از قطب‌های بزرگ فوتبال ایران به حساب می‌آید و در زمینه‌ باشگاه‌ها و هیئت‌ها فعالیت‌های خوبی را انجام داده است. این سومین دوره‌ای بود که در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان حاضر شدم و اعضای حاضر در مجمع، با مطالعه و تحقیق درباره‌ کاندیداهای مختلف و با اتفاق آرا به کاندیدای مورد نظر خود رأی دادند.
کفاشیان با اشاره به فعالیت‌های ۱۴ ساله علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد اظهار داشت: در طول چند سال گذشته اصفهان به عنوان یکی از بهترین استان‌های کشور در زمینه فوتبال فعالیت می‌کرد و امیدوارم در دوره جدید ریاست این هیئت، فعالیت‌های گذشته ادامه داشته باشد. امیدوارم با تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان و پتانسیلی که این ورزشگاه دارد شاهد میزبانی رقابت‌های آسیایی در ایران باشیم.
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب امیرمسعود هراتیان به عنوان رییس هیئت فوتبال استان اصفهان بیان داشت: اگر مطالعه‌ای روی کاندیداهای دیگر داشته‌ باشیم می‌بینیم که همه شرایط یکسان داشته‌اند و اینکه فقط می‌گویند هراتیان غیرفوتبالی بوده منطقی نیست. در مجمع شاهد این بودیم که روسای‌ هیئت‌های کشتی و دوومیدانی نیز در این انتخابات کاندیدا شده بودند، ضمن اینکه رأی نهایی را اعضای مجمع می‌دهند و آن‌ها هم با تحقیق و مشورت این کار را انجام دادند.
کفاشیان افزود: فدراسیون فوتبال هیچ‌گونه دخالتی در انتخابات هیئت فوتبال اصفهان نداشته و باید اجازه کار به رییس جدید این هیئت داده شود تا بتواند اهداف خود را عملی کند./

نوشتن دیدگاه