چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2395
منتشر شده در جمعه, 22 آبان 1394 23:25
تعداد دیدگاه: 0
با تغییر کادر فنی؛

با تغییر و تحول در تیم سپاهان و برکناری حسین فرکی ،زمزمه هایی از پیوستن دوباره مدافع مغضوب این تیم به جمع زردپوشان به گوش می رسد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حسین فرکی که این روزها به دنبال یک تیم در لیگ برتر می گردد تا سکان هدایت آن را به عهده بگیرد و مانند امیر قلعه نوعی بی تیم نماند،...

با تغییر و تحول در تیم سپاهان و برکناری حسین فرکی ،زمزمه هایی از پیوستن دوباره مدافع مغضوب این تیم به جمع زردپوشان به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حسین فرکی که این روزها به دنبال یک تیم در لیگ برتر می گردد تا سکان هدایت آن را به عهده بگیرد و مانند امیر قلعه نوعی بی تیم نماند، روزهای ابتدایی حضورش در تیم سپاهان را با حاشیه هایی آغاز کرد که یکی از این حواشی،کنارگذاشتن بازیکنانی بود که در طول فصل برای تیمشان خوش درخشیده بودند.

از این بازیکنان می توان به جواهیر سوکای وعلی کریمی اشاره کرد که هر دونفرآنها با بی رحمی از جمع زردپوشان کنار گذاشته شدند.

در این میان باید به بی تدبیری تیم هدایت سپاهان و همچنین تیم مدیریت آن در جذب دوبازیکن خارجی هم اشاره ای داشت که با جدا شدن احسان حاج صفی از این تیم و نبود مهره ای تاثیر گذار و ایجاد حواشی ناخوشایند برای محرم و محروم کردن تیم از حضور این مهره کلیدی در این تیم می توان انبوهی از حواشی ایجاد شده توسط آقای به ظاهر بی حاشیه فوتبال ایران را برای تیم نسبتا بی حاشیه لیگ برترفهرست کرد.

اما حالا با در دست گرفتن سکان هدایت تیم سپاهان توسط استیماج،شنیده شده که علی کریمی که تاکنون موفق به رفتن به تیمی نشده به تیم سابقش باز خواهد گشت.

در این بین باید منتظر ماند تا دید آیا استیماج نسبت به بازگشت جواهیر سوکای نیز نظرمثبتی دارد یا نه؟

 

نوشتن دیدگاه