سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2387
منتشر شده در شنبه, 16 آبان 1394 16:01
تعداد دیدگاه: 0
یک نگرانی جدید برای سپاهان

در روزهایی که پرونده جدایی پُرحرف و حدیث حسین فرکی از سپاهان هنوز به طور کامل بسته نشده و تیم اصفهانی بیش از هر زمان دیگری غرق در حاشیه است تیتر یک شماره امروز روزنامه گل که از حضور احتمالی جاسم کرار در سپاهان خبر می‌داد هم به نوبه خود به نگرانی‌های پُرشمار هواداران اصفهانی افزود. به گزارش پایگاه...

در روزهایی که پرونده جدایی پُرحرف و حدیث حسین فرکی از سپاهان هنوز به طور کامل بسته نشده و تیم اصفهانی بیش از هر زمان دیگری غرق در حاشیه است تیتر یک شماره امروز روزنامه گل که از حضور احتمالی جاسم کرار در سپاهان خبر می‌داد هم به نوبه خود به نگرانی‌های پُرشمار هواداران اصفهانی افزود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به قلم مرجان حسینی ، پس از راهیابی سپاهان به مرحله نیمه ‌نهایی جام حذفی که روز پنج‌شنبه اتفاق افتاد به نظر می‌رسید که بحران چندهفته‌ای تیم اصفهانی ولو به صورت موقتی به پایان رسیده و برای چند صباحی هم که شده آرامش به این تیم بازگشته است. این خوش‌بینی اما دیری نپایید و تنها چند ساعت پس از پیروزی سپاهان برابر راه‌آهن در جام حذفی، حسین فرکی با حضور در برنامه ورزش و مردم و اتهاماتی که به شکل مستقیم و غیرمستقیم متوجه محرم نویدکیا کرد دوباره آرامش را از سپاهان گرفت تا همچنان اسامی محرم و فرکی کلیدواژه‌های حواشی پیرامون تیم اصفهانی را تشکیل داده و سوژه مهم رسانه‌های سراسری باشند.

در روزهایی که حاشیه‌های سپاهان مصادف با تعطیلات لیگ برتر و جستجوی مدیریت باشگاه برای پیدا کردن یک سرمربی جدید به نظر تمامی ندارد روزنامه گل هم نقل قولی جنجالی از جاسم کرار را تیتر یک شماره امروز خود کرد تا با شایعه پیوستن احتمالی این بازیکن پُرحاشیه به سپاهان برای تیم اصفهانی نور علی نور شود. هافبک استقلال که حاشیه‌های این فصلش به حدی بوده که با وجود توانایی‌‌های بالای فنی خیلی از آبی‌دوستان آرزوی جدایی او از تیم پرطرفدار پایتخت را دارند ظاهراً چند روز پیش در مهمترین برنامه ورزشی تلویزیونی عراق حاضر شده و از احتمال زیاد رفتن به سپاهان خبر داده است. شایعه‌ای که این پتانسیل را دارد که یک نگرانی جدی و جدید به مجموعه نگرانی‌هایی پُرتعداد این روزهای هواداران سپاهان اضافه کند.

این درست که سپاهان این روزها از نظر بازیکن به شدت در مضیقه بوده و درصدد است تا در اولین فرصت نسبت به برطرف کردن کمبودهای خود در این زمینه اقدام کند اما در آن واحد ظرفیتش از حیث حاشیه نیز به حدی تکمیل است که دیگر یارای پذیرفتن بازیکنی چون کرار را در مجموعه خود ندارد زیرا روشن است که کرار جاسم هرچند از نظر فنی به کار سپاهان می‌آید اما حضور احتمالی او در عین حال دوز حاشیه را در این تیم به اندازه‌ای افزایش خواهد داد که قابل تحمل نیست.

جالب آنکه کرار در مصاحبه خود با تلویزیون عراق به حضور موفق سالهای قبل ابوالهیل و عماد رضا در تیم اصفهانی اشاره کرده است. در این باره حق با کرار است و هواداران سپاهان از حضور این دو بازیکن عراقی خاطرات بسیار خوبی دارند اما در عین حال فراموش هم نکرده‌اند که عماد رضا هم با وجود محبوبیتی که در اصفهان داشت در نهایت به چه شکلی از این تیم کنار گذاشته شد و زلاتکو کرانچار به دلایلی که عمدتاً به مسائل غیرفنی بازمی‌گشت قید این بازیکن را زد. تازه این در حالی است که عماد رضا با همه ناسازگاری‌های گاه و بیگاهش با سپاهان در قیاس با کرار جاسم یک بازیکن کاملاً بی‌حاشیه‌ محسوب می‌شد!
/13

نوشتن دیدگاه