شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2323
منتشر شده در جمعه, 24 مهر 1394 18:25
تعداد دیدگاه: 0
به لطف اشتباهات مشکوک داور رقم خورد؛

در حالی که با تساوی استقلال برابر پدیده راه برای رسیدن تیم سپاهان به صدر جدول هموار شد، اما شتباهات مشکوک داوری جلوی راه سپاهان برای صدرنشینی را سد کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، تیم سپاهان در هشتمین هفته از مسابقات لیگ برتر در حالی به مصاف سیاه جامگان می رفت که پنج نفر از بازیکنان خود در...

در حالی که با تساوی استقلال برابر پدیده راه برای رسیدن تیم سپاهان به صدر جدول هموار شد، اما شتباهات مشکوک داوری جلوی راه سپاهان برای صدرنشینی را سد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، تیم سپاهان در هشتمین هفته از مسابقات لیگ برتر در حالی به مصاف سیاه جامگان می رفت که پنج نفر از بازیکنان خود در اول فصل را در اختیار نداشت.
سپاهان در این بازی خانگی برابر تیم تازه لیگ برتری شده سیاه جامگان بود بازی را بهتر از رقیب مشهدی خود آغاز کرد و در نیمه نخست برتری نسبی خود را حفظ کرد تا بالاخره در آخرین دقیقه نیمه نخست با ضربه سر مهدی شریفی از مهمان خود پیش افتاد.
در نیمه دوم برتری نسبی سپاهان ادامه داشت و شاگردان فرکی می‌توانستند روی چند موقعیت برتری خود را دو برابر کنند اما این اتفاق نیفتاد و این سیاه جامگان بود که روی یک موقعیت بازی را به تساوی کشاند.
در این لحظه تیم سیاه جامگان به ضد فوتبال روی آورد و با وقت کشی به سبک تیم های عربی حاشیه خلیج فارس تلاش کردند از راه غیر فوتبالی یک امتیاز از این بازی به دست آورند.
در این بازی اشتباهات داوری و کارت های وی به شدت مشکوک بود به طوری که در یک حمله از سوی سیاه جامگان،مهاجم تیم مشهدی با کشیدن پیراهن هادی عقیلی یک موقعیت خطرناک را بر روی دروازه تیم سپاهان ایجاد کرد، که با توجه به وضعیت استقرار داور در نزدیکی صحنه، سوت نزدن برای این صحنه بسیار مشکوک می نمود.

همچنین این بازی 14 صحنه مشکوک داشت که بنا به اظهار نظر داوران تمامی این صحنه ها با تصمیم اشتباه داور بازی مواجه شد که مشکوک بودن این اشتباهات را پررنگ تر کرد.

بنا بر این گزارش ، داوری این بازی را رضا کرمانشاهی بر عهده داشت که حسن ظهیری و سعید زارع به عنوان کمک داور وی را همراهی می کردند.

نوشتن دیدگاه