چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2319
منتشر شده در پنج شنبه, 23 مهر 1394 18:21
تعداد دیدگاه: 0
گل محمدی:

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از طریق رسانه ها در جریان استعفای محمد خاکپور قرار گرفتم اما امیدوارم این مربی خوب از تصمیم خود صرف نظر کند. یحیی گل محمدی در نشست مطبوعاتی پیش از مسابقه تیمش برابر سایپا در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با بیان اینکه هشت بازیکن خود را در این مدت در اختیار نداشتیم،...


 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از طریق رسانه ها در جریان استعفای محمد خاکپور قرار گرفتم اما امیدوارم این مربی خوب از تصمیم خود صرف نظر کند.
یحیی گل محمدی در نشست مطبوعاتی پیش از مسابقه تیمش برابر سایپا در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با بیان اینکه هشت بازیکن خود را در این مدت در اختیار نداشتیم، افزود: شرایط تیم ذوب آهن زیاد خوب نیست، سه بازیکن مصدوم داشتیم که دیر به تیم اضافه شدند و پنج بازیکن دیگر نیز تیم های ملی و امید کشور را همراهی می کردند که امروز به تیم اضافه شدند.
وی افزود: هماننگ کردن بازکینان در این مدت کوتاه کار سختی است، اما امیدوارم بازیکنانم با آمادگی کامل مقابل سایپا قرار گیرند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد : برای این دیدار انگیزه زیادی داریم، البته این انگیزه تنها به باشگاه و تیم نیست و همه مجموعه ذوب آهن برای موفقیت تیم تلاش می کنند. از اینرو فردا با قدرت مقابل تیم سایپا ظاهر خواهیم شد.
گل محمدی ادامه داد: می خواهیم به روند رو به رشد خود ادامه دهیم و به موفقیت دست یابیم.
وی در باره تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان این تیم خیلی خوب فوتبال بازی می کنند، سایپا تیم جوان اما با تجربه است در این فصل چند بازیکن با تجربه دیگر نیز به این تیم اضافه شده و در مجموع تیم خوبی است.
وی پیش بینی کرد که دیدار فردا برابر سایپا سخت باشد و گفت: ذوب آهن برای پیروزی به میدان می رود. قاسم حدادی فر و رضایی مصدومان تیم هستند که به تازگی مشکل آنان برطرف شده است.
به اعتقاد وی هواداران فردا یک مسابقه با کیفیت را از دو تیم ذوب آهن و سایپا تماشا خواهند کرد.
گل محمدی در پاسخ به این سئوال که چرا ذوب آهن در بازی های سخت پیروز می شود اما در مسابقه های آسان خوب نتیجه نمی گیرد، گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست . نشان دادیم که در روزهای سخت کارهای بزرگ انجام می دهیم.
وی در باره نظر سنجی برنامه 90 گفت: رای مردم قابل احترام است. مردم بهترین داورها هستند به فردی که نفر اول شد تبریک می گویم. از افرادی که به من نیز رای دادند تشکر می کنم.
تیم های سایپا و ذوب آهن فردا جمعه در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه دستگردی به مصاف یکدیگر می روند.

منیع:ایرنا

نوشتن دیدگاه