جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2318
منتشر شده در پنج شنبه, 23 مهر 1394 18:12
تعداد دیدگاه: 0
بعداز ظهر امروز اتفاق افتاد؛

سایت باشگاه سپاهان با انتشار تصاویری از تمرینات عصر امروز این تیم از بازگشت محرم نویدکیا خبر داد. پیش از این گفته شده بود قرار است کاپیتان زردها در تمرین روز پنجشنبه شرکت کند که این موضوع امروز عملی شد. نویدکیا هفته گذشته با انتشار بیانیه رسمی که ابهامات زیادی را به همراه داشت، به طور تلویحی از...

سایت باشگاه سپاهان با انتشار تصاویری از تمرینات عصر امروز این تیم از بازگشت محرم نویدکیا خبر داد.

پیش از این گفته شده بود قرار است کاپیتان زردها در تمرین روز پنجشنبه شرکت کند که این موضوع امروز عملی شد.

نویدکیا هفته گذشته با انتشار بیانیه رسمی که ابهامات زیادی را به همراه داشت، به طور تلویحی از تیم سپاهان خداحافظی کرد و از هواداران خواست به حمایت خود ادامه بدهند.

یکی دو روز بعد از انتشار این بیانیه تمرینات تیم سپاهان تحت‌الشعاع بیانیه محرم قرار داشت. عصر روز چهارشنبه در پایگاه‌های هواداری سپاهان خبری مبنی بر بازگشت محرم نویدکیا به تمرینات این تیم منتشر شد که بر اساس این خبر برخی از بازیکنان سپاهان قرار است به سراغ محرم رفته و همراه وی به تمرین این تیم در آستانه دیدار با تیم سیاه‌جامگان بروند.

طبق اعلام سایت باشگاه سپاهان محرم نویدکیا امروز پنجشنبه ساعت 15:15 در مجموعه فردوس به تمرینات تیم فوتبال فولاد مبارکه ملحق شد و به تمرین پرداخت.

وی با حضور در محل تمرینات مورد استقبال کادر فنی، مسئولان و بازیکنان سپاهان و نیز هواداران حاضر در مجموعه فردوس قرار گرفت.

تصاویر

 

moharamesf

 

moharamesf2

moharamesf3

دیدگاه‌ها  
  0
دم کاپیتان گرم، می دونستم خیلی مرد تر از این حرف هاست که سپاهان را تنها بزاره.
محرم دوستت داریم
نوشتن دیدگاه