کد خبر: 22756
منتشر شده در شنبه, 05 آذر 1401 13:52
تعداد دیدگاه: 0
بیرانوند:

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اطمینان دارم که اگر از مرحله گروهی صعود کنیم می توانیم در بازی حذفی هم به برتری برسیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی برابر ولز گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود. خوشحالم بابت این پیروزی چرا که مردم ایران را شاد کردیم. می‌خواستیم به ولز نبازیم چرا که می‌دانستیم بازی آخر کار سختی داریم.

وی ادامه داد: در این بازی به تساوی هم راضی نبودیم و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم به یک برد خوب دست پیدا کنیم. حتی می‌توانستیم قبل از گل چشمی به گل برسیم.

بیرانوند در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: هر روز شرایطم بهتر می‌شود و از فردا کنار تیم تمرین خواهم کرد. همان زمان که مصدوم شدم دوست داشتم ادامه دهم اما شرایطم طوری نبود که بتوانم ادامه بدهم.

دروازه بان تیم ملی ایران در مورد شانس صعود ایران گفت: وقتی این بازی بزرگ را برده ایم، لیاقت این را داریم که برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران صعود کنیم. مطمئنم که اگر صعود کنیم بازی حذفی را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

وی در مورد عملکرد سیدحسین حسینی هم گفت: خیلی خوشحالم به خاطر سیدحسین حسینی که در این دیدار عملکرد خوبی داشت. قبل از بازی هم با او صحبت کردم چرا که در بازی با انگلیس شرایط سختی داشت.

بیرانوند در مورد اتحادی که بین بازیکنان وجود داشت گفت: می‌خواستیم نشان بدهیم که همه ما یک تیم هستیم. به همین خاطر قبل از بازی حلقه اتحاد تشکیل دهیم و قول دادیم که به خاطر مردم ببریم./انتهای پیام