سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22267
منتشر شده در دوشنبه, 04 مهر 1401 18:10
تعداد دیدگاه: 0
شمسایی:

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعيت تيم ايران در فاصله دو روز مانده تا اولين ديدارتيم ملى اظهار کرد: همه چىز ايده آل است، تيم در آرامش كامل به سر می برد و تمرینات به خوبی انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، وحید شمسایی گفت: با تمهيداتى كه سرپرست تيم ملى در نظر گرفته اند، حسين طيبى و مسلم اولاد قباد نیز به جمع ما اضافه ميشوند. خوشبختانه همه چيز دست به دست می دهد تا با پشت سر گذاشتن بهترین شرایط، برای يك تقابل بسيار جذاب و ديدنى در مسابقات آسيايى آماده می شویم. از نگاه ما فكر ميكنم بازيكنانى كه حقشان بود به مسابقات آسيايي راه پيدا كردند ، اميدوارم خانواده فوتسال بداند كه اين تيم براى همه است و براى وحيد شمسايى شخصا نيست.

سرمربى تيم ملى افزود: بعد از اتفاقى كه افتاد و مصطفى نظرى يكى از بازیکنان ارزشمند كشورمان از ما جدا شد، فدراسيون فوتبال در تلاش است تا اصغر قهرمانى یکی از بازيكنان اسبق و مربى اسبق تيم ملى به جمع ما اضافه شود.

شمسايى افزود : فراموش نكنيم اين جوانانى كه امروز ميانگين سنى شان بین 25 تا 26 سال رسيده، مقدمه اى براى یک شروع جديد براى نسل بعدى است و امیدوارم بتوانند جای پاى بزرگان بگذارند.

سرمربى تيم ملى در پايان اضافه کرد: همه آسيا سراغ بهترينهاى آسيا را در گذشته مي گرفتند. تمامی آن بازيكنان قدیمی روزی به جای بازيكنان ديگر آمدند. جامعه فوتسال ما بايد به این موضوع که جوانان ما با تمام وجود تلاش میکنند تا افتخار آفرین باشند، احترام بگذارد. آنچه كه براى من حائز اهميت است ، نظم، انضباط و هدفمند بودن كارم بوده و فقط به فوتسال نگاه كردم. من مطئنم که این جوانان آمده اند که کار بزرگی کنند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه