کد خبر: 21960
منتشر شده در چهارشنبه, 05 مرداد 1401 13:06
تعداد دیدگاه: 0
سرپرست فدراسیون فوتبال:

سرپرست فدراسیون فوتبال از باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر خواست که شرایط تیم ملی را در سال جام جهانی درک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، میرشاد ماجدی در مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالم که هم بازی ها، دوستان و همكاران خود را در این مراسم می بینم. با توجه به اینکه امسال در سال جام جهانی هستیم، بدون شک تغییراتی در برگزاری مسابقات لیگ خواهیم داشت.

وی گفت: از تمام عزیزان میخواهم که تیم ملی را درک کنند. می‌دانیم کار سختی است که چند هفته از مسابقات برگزار شود و بعد تیم‌ها به تعطیلاتی 15 روزه بروند. خواهش می‌کنیم از باشگاه‌ها صبر و تحمل‌ داشته باشند تا یک هماهنگی و اتحاد بین فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها به وجود بیاید كه قطعا به سود تيم ملى است.
 سرپرست فدراسیون فوتبال ادامه داد:ما در ماه گذشته خدمت خیلی از مدیران عامل باشگاه‌ها بودیم و درباره موضوعات مختلف صحبت کردیم. اجازه دهید این بحث‌هایی که درباره داوری است درون خانوادگی حل شود و به زمین بازی کشیده نشود. من مطمئن هستم پس از ورود VAR که دنبال آن هستیم تا هرچه سریع‌تر وارد فوتبال ما شود، هرچند ممکن است که در نیم‌فصل اول فصل جدید این کار امکان‌پذیر نباشد، تیم‌ها برخی مسائل را رعایت کنند.
ماجدی خاطر نشان کرد: تا زمانی که VAR وارد فوتبال ما شود، از نمایندگان باشگاه‌ها خواهش می‌کنم با هماهنگی که با مدیران و بازیکنان‌شان دارند این اجازه را بدهند که داوران ما آن چیزی را که در ذهن‌شان هست، انجام دهند. مطمئناً اگر اشتباهی هم صورت می‌گیرد، سهوی است. باید یک مقدار فراغ بال به آنها بدهیم تا داوران آن چیزی را که صلاح است انجام دهند و خشونت‌ها کاهش پیدا کند.
وی گفت:متأسفانه در زمین چمن هم می‌بینیم خشونت بیشتر و حتی به رشته‌های دانشگاهی مثل بسکتبال و والیبال هم این خشونت‌ها کشیده شده است. اگر یک مقدار سعه صدر داشته باشیم می‌توانیم از طریق فوتبال خشونت‌ها را کاهش دهیم.

انتهای پیام