جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21750
منتشر شده در دوشنبه, 23 خرداد 1401 13:28
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: ما از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از گذشته تا کنون حمایت کرده‌ایم و باز هم بیشتر از قبل حمایت خواهیم کرد چون اعتقاد داریم این باشگاه باید قوی‌تر از قبل فعالیت‌های خود را انجام دهد و با قدرت بیشتری برای رسیدن به جایگاه واقعی خود تلاش کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در کارگاه مدل کسب‌وکار این شرکت اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، باشگاهی درجه یک در کشور است، چرا که فولاد مبارکه نیز شرکتی برتر در سطح کشور و منطقه است و همیشه انتظار می‌رفته که این باشگاه حرفه‌ای‌تر از قبل رشد کند و به جایگاه اصلی و واقعی خود در ورزش کشور برسد.

وی افزود: حوزه باشگاه‌داری در کشور ما با باشگاه‌داری در دنیا متفاوت است و ما توقع داریم باشگاه سپاهان در زمینه باشگاه‌داری و زمینه‌های دیگر با برنامه‌ریزی به‌زودی به بالاترین سطح در دنیا برسد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: سپاهان باید مدل‌های درآمدزایی خود را قویتر از قبل طراحی و پیاده کند. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان علیرغم همه موانعی که در ورزش کشور دارد باید در بازه زمانی مشخصی به اهداف اقتصادی خود و دیگر اهداف از پیش تعیین‌شده برسد، چرا که این باشگاه با عملکردی کیفی در حال فعالیت است.

وی تأ کید کرد: ما باید برند سپاهان را از برندی منطقه‌ای و ملی به برندی بین‌المللی تبدیل کنیم، چرا که این برند در بسیاری از رشته‌ها فعال بوده و به طور مثال می‌تواند در بسیاری از شهرهای دیگر نیز تیم‌های ورزشی خود را تشکیل دهد و به فعالیت بپردازد. البته تا کنون فعالیت‌های زیادی برای اعتلای برند سپاهان انجام شده، ولی این فعالیت‌ها باید جدی‌تر و بیشتر از قبل انجام شود.

طیب‌نیا افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باید مدل‌های کسب‌وکار خود را در جهت گسترش فعالیت‌های خود توسعه دهد و مسئولیت اجتماعی خود را نیز تقویت نماید و این فعالیت‌ها در جهت تقویت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می‌تواند در عرصه‌های دیگر مانند تولید پوشاک، ایجاد کمپ‌های ورزشی و... وارد شود و با قدرت قدم بردارد. همین‌طور در عرصه‌های فرهنگی نیز باید با قدرت بیشتری پیش برود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: سپاهان جزو معدود باشگاه‌هایی است که تیم‌های پایه تا بزرگسال را در بسیاری از رشته‌ها دارد و در همه عرصه‌ها به‌ویژه عرصه‌های فرهنگی، ورزشی و در عرصه نوآوری و دانش‌بنیان با نگاهی متفاوت نسبت به دیگر باشگاه‌ها اقدامات خود را انجام می‌دهد.

وی متذکر شد: ما از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از گذشته تا کنون حمایت کرده‌ایم و باز هم بیشتر از قبل حمایت خواهیم کرد چون اعتقاد داریم این باشگاه باید قوی‌تر از قبل فعالیت‌های خود را انجام دهد و با قدرت بیشتری برای رسیدن به جایگاه واقعی خود تلاش کند. علاوه بر این در عرصه‌های جدید نیز باید با قوت ورود پیدا کند.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه