شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21694
منتشر شده در سه شنبه, 10 خرداد 1401 12:25
تعداد دیدگاه: 0
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان:

سید محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش ، امروز (سه‌شنبه) در مجمع فدراسیون فوتبال گفت: قرار بود آقای وزیر امروز حضور داشته باشند اما یک مورد فوری پیش آمد که این توفیق به دست آمد که من در جمع صمیمی شما باشم. به رسم مهمان نوازی، به نمایندگان فیفا و AFC خیر مقدم عرض می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، وی گفت: قطعا همه به یاد دارید که به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر، یک جشن مردمی داشتیم و به حدی این اتفاق برای مردم ارزشمند بود که همه چیز را فراموش کردند و هر کسی با هر بضاعتی که داشت، شادی خود را اعلام کرد. حتما همه به یاد دارند که مردم چطور بعد از آزادسازی خرمشهر به خیابان‌ها ریختند و شادی کردند. بعد از آن فقط یک حادثه را به یاد دارم که این اتفاق تکرار شد. آن موقع مردم تعجب می کردند که چقدر ورزش می تواند تاثیر گذار باشد و آن هم صعود تیم ملی ایران به جام جهانی فرانسه بود که بعد از بازی با استرالیا و در لحظات آخر رخ داد و همانطور مردم به خیابان ها ریختند. این تاثیرگذاری ورزش است. ورزشکاران، سرداران زمان صلح هستند. قطعا همه می دانیم که فوتبال یکی از تاثیرگذارترین رشته های ورزشی ماست.

پولادگر با تبریک مجدد به مصطفی آجورلو بابت قهرمانی استقلال گفت: سوای اینکه کدام تیم قهرمان شد، دیشب شاهد خوشحالی مردم بودم و چقدر ارزشمند است. می دانم چقدر کار شما سخت و ارزشمند است چرا که شما این فرصت را دارید که با همدلی و وفاقی که در در مجمع این فدراسیون وجود دارد، تاثیر آن را در حضور قدرتمندانه تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی پیش رو ببینم. خیلی زمان خطیری است و چند ماه به این رویداد بزرگ نمانده است. همه این ها یک فرصتی طلایی و استثنایی است که در تاریخ این مرز و بوم ثبت خواهد شد. از این فرصت طلایی استفاده کنید و ان شاء الله هم‌صدایی و وفاق باعث تقویت تیم ملی ما شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به لغو دیدار دوستانه ایران و کانادا بیان کرد:همه می دانیم که امروز ورزش جایی است که دشمن هدف گرفته است. همه اتفاقات بازی با کانادا را شاهد بودید. واقعا باور نکردنی بود که رویدادی که به سادگی و عادی در حال برگزاری بود و طرف کانادایی هم در شرایط عادی توافق کرده بود، این توافق را به هم زد. امیدوارم از جایگاه خود برای وفاق و همدلی استفاده کنید. امروز چشم دنیای فوتبال به اینجاست چون فیفا و AFC چشمان فوتبال دنیا هستند که در جلسه حضور دارند. تصمیمات امروز کمک می کند که به دور از هر حاشیه ای تیم ملی کشورمان را آماده کنیم./ فدراسیون فوتبال

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه