جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21484
منتشر شده در دوشنبه, 22 فروردين 1401 18:44
تعداد دیدگاه: 0
نویدکیا:

سرمربی سپاهان گفت:مقابل الدحیل اگر منطقی‌تر عمل می‌کردیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده درست‌تری می‌بردیم و در ساختار دفاعی تمرکز بیشتری داشتیم،نتیجه بهتری به دست می‌آوردیم اما متاسفانه باختیم و شرمنده هواداران‌مان شدیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محرم نویدکیا درباره شکست سپاهان مقابل الدحیل اظهار داشت: بازی از نظر تاکتیکی خوب بود اما هر دو تیم موقعیت چندانی خلق نکردند و از نظر تعداد موقعیت‌ها بازی چندان جذاب نبود. بازی را در هر دو نیمه می‌توان به دو بخش تقسیم کرد؛ ما در 20 دقیقه ابتدایی بازی بهتر بازی می‌کردیم اما الدحیل به مرور کنترل بازی را در دست گرفت و مالک توپ و زمین بود.

وی افزود: الدحیل در نیمه نخست موقعیت چندانی روی دروازه پا ایجاد نکرد و بچه‌ها کارشان را خوب انجام دادند. نیمه دوم بازی هم مشابه با نیمه نخست بود و در 20 دقیقه ابتدایی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم. ما برنامه داشتیم که از فضاهای موجود در پست مدافعین مرکزی الدحیل استفاده کنیم و تلاش کردیم که به نتیجه برسیم اما متاسفانه توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد. در 20 دقیقه انتهایی بازی الدحیل تیم برتر میدان بود، مالکیت خوبی داشت و سعی می‌کرد از کناره‌ها بیشتر استفاده کند و 2 موقعیت خوب به دست آورد که یکی از آن را تبدیل به گل کرد.

سرمربی سپاهان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش خاطرنشان کرد: تیم ما از نظر فوتبالی عملکرد خوبی داشت و بچه‌ها نظم تاکتیکی خوبی داشتند. ما در نیمه نخست بازی با پاختاکور نظم تاکتیکی نداشتیم اما در بازی با الدحیل بازیکنانم برنامه‌های مدنظر را پیاده کردند. ما برنامه داشتیم در انتقال توپ از خط دفاع به هافبک، توپ‌گیری کنیم و چندین بار این کار را انجام دادیم اما فوتبال همین است و نمی‌توان گفت که چون ما خوب بودیم نباید ببازیم. شاید اگر کمی منطقی‌تر عمل می‌کردیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده درست‌تری می‌بردیم و در ساختار دفاعی تمرکز بیشتری داشتیم،نتیجه بهتری به دست می‌آوردیم اما متاسفانه باختیم و شرمنده هواداران‌مان شدیم.

وی در رابطه با راهکار کادرفنی سپاهان برای کاهش فرصت‌سوزی مهاجمان این تیم گفت: بچه‌ها باید تمرکز بیشتری داشته باشند و پا تلاش می‌کنیم که بچه‌ها را از نظر روحی_روانی برگردانیم تا شرایط بهتر شود. موقعیت‌سازی‌های ما نشان می‌دهد که ساختار تاکتیکی خوبی داریم و به همین خاطر نیمی از راه را طی می‌کنیم، اما زدن ضربات آخر نیم دیگر راه است و به هر حال در فوتبال این مسائل پیش می‌آید و گاهی بهترین بازیکنان جهان هم ممکن است موقعیت‌ها را خراب کنند. بیشتر از هر چیزی من به خاطر خود بازیکنانم ناراحتم چون زحمت زیادی می‌کشند و از دست رفتن موقعیت‌ها حیف است اما متاسفانه شکست خوردیم و باید برای بازی بعد بهتر برنامه‌ریزی کنیم./ تسنیم

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه