پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2100
منتشر شده در سه شنبه, 13 مرداد 1394 09:36
تعداد دیدگاه: 0
از شایعه تا واقعیت

داوری که نزدیک به دو سال پیش و در پی قضاوت یک مسابقه در فولادشهر به دردسر بزرگی افتاد احتمالا پس از دو سال دوری با قضاوت شهرآورد اصفهان در همین ورزشگاه به میادین بازمی‌گردد. ادعای روز گذشته یکی از روزنامه‌های ورزشی را امروز یک روزنامه ورزشی دیگر هم تکرار کرد تا اینطور به نظر رسد که شایعه قضاوت...

 

داوری که نزدیک به دو سال پیش و در پی قضاوت یک مسابقه در فولادشهر به دردسر بزرگی افتاد احتمالا پس از دو سال دوری با قضاوت شهرآورد اصفهان در همین ورزشگاه به میادین بازمی‌گردد.

ادعای روز گذشته یکی از روزنامه‌های ورزشی را امروز یک روزنامه ورزشی دیگر هم تکرار کرد تا اینطور به نظر رسد که شایعه قضاوت محسن قهرمانی در شهرآورد اصفهان کاملا جدی است. دپارتمان داوری به این داور که پس از نزدیک به دو سال دوری به تازگی مجوز قضاوت مجدد در بالاترین سطح فوتبال ایران را گرفته در هفته اول لیگ مسابقه‌ای نداد اما ظاهرا تصمیم دارد تا قضاوت مهمترین دیدار هفته دوم که همان شهرآورد اصفهان است را به این داور مشهدی بسپارد.
آخرین قضاوت قهرمانی به دیدار جنجالی سپاهان و پرسپولیس از هفته دهم لیگ سیزدهم بازمی‌گردد که بیست و نهم شهریور 92 در استادیوم فولادشهر برگزار شد. با این اوصاف، اگر شایعات در نهایت رنگ واقعیت به خود بگیرد بازگشت او به میادین هم در همین ورزشگاه اتفاق خواهد افتاد. در آن مسابقه کذایی سرمربی وقت پرسپولیس پس از باخت تیمش قهرمانی را به غش کردن به سمت سپاهان متهم کرد و در ادامه محرومیت‎‌هایی متوجه این داور و البته برخی از اطرافیان علی دایی شد.

نوشتن دیدگاه