کد خبر: 20883
منتشر شده در دوشنبه, 12 مهر 1400 14:07
تعداد دیدگاه: 0
الهی-و-گلیج-یک-گام-تا-نیمه-نهایی-کشتی-آزاد-قهرمانی-جهان

نمایندگان اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی کشتی آزاد قهرمانی جهان...

نمایندگان اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ شدند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های ۲ وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان در اسلو پایتخت نروژ، عرفان الهی در ۷۰ و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم با کسب دومین پیروزی راهی یک چهارم نهایی شدند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی دارنده مدال طلای جوانان جهان در دور نخست به مصاف جینتارو موتویاما نفر سوم زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۸ بر صفر به برتری رسید. وی سپس در یک مبارزه سخت برابر نیکولای گراحمز از مولداوی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان در دور نخست به مصاف الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

گلیج در مبارزه دوم مقابل رادو لیفتر از مولداوی در فاصله ۲ دقیقه مانده به پایان مبارزه با نتیجه عالی ۱۰ بر صفر پیروز شد و او نیز به یک چهارم نهایی راه یافت. 

کایل اسنایدر دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از آمریکا نیز در گروه گلیج قرار دارد و در صورت راهیابی گلیج و اسنایدر به نیمه نهایی، به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام