جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1864
منتشر شده در دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 00:39
تعداد دیدگاه: 0
قاسم زاده:

نایب رئیس شورای عالی مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان از برنامه ریزی مدیران شهری به منظور تبدیل شدن اصفهان به قطب ورزشی کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، علی قاسم‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اصفهان گفت: شهر اصفهان توان تبدیل...

نایب رئیس شورای عالی مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان از برنامه ریزی مدیران شهری به منظور تبدیل شدن اصفهان به قطب ورزشی کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی قاسم‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اصفهان گفت: شهر اصفهان توان تبدیل شدن به قطب ورزش کشور را دارد و جاذبه های تاریخی ، فرهنگی و طبیعی این ششهر نیز در تبدیل شدن آن به قطب ورزشی کشور موثر است.
وی افزود: کاندیدا شدن اصفهان برای میزبانی در هر بعدی این کمک را می کند که این شهر بیشتر از پیش معرفی شود.
قاسم‌زاده گفت: احداث کمپینگ‌های مجهز یکی از پیش‌نیازهای میزبانی مسابقات ورزشی است تا اگر تیمی در اصفهان اردو زد بتواند از آن برای برگزاری بازی‌های دوستانه و تدارکاتی خود استفاده کند که باید به سمت احداث و توسعه این گونه اماکن ورزشی در شهر پیش برویم.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان بیان داشت: به این منظور، شهرداری اصفهان، استانداری و اداره‌کل ورزش و جوانان استان باید با تعامل یا یکدیگر به یک اراده جمعی در این مورد برسند. ورزشگاه نقش‌جهان می‌تواند در رأس این کمپینگ‌ها قرار بگیرد و مجموعه‌هایی نظیر پلی‌اکریل و کردآباد نیز با اضافه کردن امکانات بیشتر می‌توانند نمونه‌ای از این گونه فضاهای ورزشی باشند.
وی گفت: من به سهم خود این اطمینان را می‌دهم که اگر استانداری، سازمان ورزش شهرداری اصفهان و اداره‌کل ورزش و جوانان جلو بیایند می‌توانیم در بازه زمانی ۵ ساله از این نظر به نقطه مطلوب برسیم و در بازه ۲ ساله هم این گونه جذابیت‌ها را در امکانات موجود ایجاد کنیم.
قاسم‌زاده اضافه کرد: تجارب گذشته ما در برگزاری انواع جشنواره‌های ملی و بین‌المللی نشان داده که در بخش مدیریت و اجرا چیزی کم نداریم. در مسابقات امسال هم پا را از محدوده شهرهای خواهرخوانده اصفهان فراتر گذاشتیم و از تیم‌های سایر کشورها نیز دعوت کردیم و امیدوارم که این مسابقات در آینده تبدیل به جشنواره‌ای بین‌المللی شود.

نوشتن دیدگاه