کد خبر: 17372
منتشر شده در شنبه, 16 اسفند 1399 14:22
تعداد دیدگاه: 0
آخرین-مرحله-انتخابی-تیم-ملی-پارادوومیدانی-جهت-معرفی-به-توکیو

آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری و انتخابی تیم ملی دوومیدانی جهت مشخص شدن تیم اعزامی به بازی های...

آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری و انتخابی تیم ملی دوومیدانی جهت مشخص شدن تیم اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو روز پنجشنبه ۲۱ اسفند با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری و انتخابی تیم ملی دوومیدانی برای مشخص شدن تیم اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو با حضور ۳۸ ورزشکار (۲۶ دوومیدانی کار معلول و ۱۲ نابینا و کم بینا) روز پنجشنبه ۲۱ اسفند با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

این رکوردگیری مطابق با آخرین مقررات بین المللی IPC انجام می شود و تنها کسانی حق شرکت در این مسابقه را دارند که دارای کلاس پزشکی بین المللی و رنکینگ آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و جهانی تا سال ۲۰۲۰ باشند.

ملاک کسب ورودی بازیهای پارالمپیک توکیو در این رکوردگیری محاسبه بهترین رکورد نفر سوم مسابقات سالهای ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ و مسابقات بین المللی فزاغ امارات ۲۰۲۱ است. ضمن این که کسب ورودی در این مسابقات به منزله اعزام قطعی به بازی های پارالمپیک توکیو نیست و نفرات انتخاب شده باید در یک مسابقه دیگری که اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می شود، شرکت کنند تا پس از بررسی رکورد آنها در نهایت نفرات اعزامی به توکیو معرفی شوند.

انتهای پیام