شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 17354
منتشر شده در جمعه, 15 اسفند 1399 14:32
تعداد دیدگاه: 0
جام-کشتی-متئو-پلیکونه-ایتالیا-انجام-تست-pcr-پیش-از-ورود-به-هتل-و-منع-رفت-و-آمد-در-رم-برای-کشتی‌گیران

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا کریمی و بهنام احسانپور تنها نمایندگان کشتی ایران در جام بین المللی...

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا کریمی و بهنام احسانپور تنها نمایندگان کشتی ایران در جام بین المللی متئو پلیکونه ایتالیا هستند که کریمی در روز شنبه و احسانپور در روز یکشنبه در رقابت‌های اوزان 97 و 65 کیلوگرم کشتی خواهند گرفت.

البته پیش از این قرار بود امین طاهری نیز در 125 کیلوگرم این تورنمنت روی تشک برود که به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، اعزامش به این رقابت‌ها منتفی شد.

تیم اعزامی ایران در دو مرحله راهی ایتالیا شدند. عصر دیروز کریمی و احسانپور هم به رم رسیدند. ایتالیایی‌ها به محض ورود میهمانان خارجی به رم، محوطه‌ای در کنار هتل هیلتون در نظر گرفته بودند که از افراد تست PCR گرفته می شد و بعد از 20 دقیقه که نتیجه مشخص شد، به آنها پذیرش هتل داده و همه کشتی گیران شرکت کننده در هتل هیلتون رم اسکان داده شدند.

پروتکل‌های بهداشتی به شدت اجرا شده و به هیچ یک از میهمانان اجازه خروج از هتل داده نمی‌شود. فاصله محل تمرین تا هتل حدودا 25 دقیقه است و وزن کشی نیز در محل هتل انجام می‌شود.

تیم‌های آمریکا، ترکیه و قزاقستان از جمله کشورهایی هستند که با چند کشتی گیر در هر وزن در جام متئو پلیکونه ایتالیا شرکت کرده‌اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه