سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15787
منتشر شده در چهارشنبه, 12 آذر 1399 22:12
تعداد دیدگاه: 0
بدشانس-بودیم-که-موقعیت‌های-ما-تبدیل-به-گل-نشد

رفسنجان-مربی تیم مس رفسنجان با اشاره به اینکه برخی موقعیت‌ها در فوتبال شانسی است، گفت:وقتی دو بار...

رفسنجان-مربی تیم مس رفسنجان با اشاره به اینکه برخی موقعیت‌ها در فوتبال شانسی است، گفت:وقتی دو بار توپ به دیرک دروازه برخورد می‌کند یا درون دروازه خالی جا نمی‌گیرد از بدشانسی‌های فوتبالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آرتا منهاجی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: بازی به گونه‌ای بود که ۱۰۰ درصد شایستگی سه امتیاز را داشتیم و موقعیت‌های خیلی زیادی خلق کردیم و طبق برنامه‌ای که داشتیم جلو می‌رفتیم و از تلاش بچه‌ها هم ممنونم هم گلایه دارم که یک صحنه را از دست دادیم و تاوان بسیار سختی را دادیم.

وی افزود: نحوه بازی به شکلی بود که تیم پرستاره تراکتورسازی تبریز با آن همه تجربه تحت تأثیر بازی ما قرار گرفته بود و با دو روش متفاوت که در نیمه اول و دوم داشتیم موقعیت‌های بسیار زیادی خلق کردیم که متأسفانه گل نشد.

مربی مس رفسنجان گفت: تمرکز ما روی کارمان است و مدیران هم حمایت کرده‌اند و ان شاءالله این حمایت‌ها ادامه داشته باشد، روند تیم، روند درستی است. یک جایی از فوتبال شانس است وقتی دو بار توپ به دیرک دروازه برخورد می‌کند یا توپ درون دروازه خالی جا نمی‌گیرد از بدشانسی‌های فوتبالی است.

منهاجی افزود: بابت سه امتیاز به آقای منصوریان تبریک می گویم یادمان باشد که تراکتورسازی تبریز تجربه بالایی دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صحنه گل دروازه بان اشتباه کرده است، گفت: سالاری در یک صحنه خروجش مشکل داشت اما در صحنه گل تقصیری متوجه دروازه بان نبود.

مربی مس رفسنجان در خصوص محمد قاضی هم گفت: محمد قاضی با شخصیت و انرژی فوق العاده در تمام لحظات به ما کمک می‌کند اینکه امروز نبود تشخیص سرمربی بود. ما خط آتش خوبی داریم و مطمئن باشید این بچه‌ها لیاقت دارند و با آرامش کارشان را انجام می‌دهند. ایشان خودشان را کاملاً در اختیار خواسته‌های سرمربی قرار می‌دهند.

نوشتن دیدگاه