سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 14991
منتشر شده در چهارشنبه, 23 مهر 1399 21:08
تعداد دیدگاه: 0
کازرون-برنده-نبرد-ذوب-آهن-و-شاملی-شد-درخشش-پاس-ناجا-با-بردی-دیگر

آخرین روز از دور رفت گروه اول از رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با برتری دو تیم شهید...

آخرین روز از دور رفت گروه اول از رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با برتری دو تیم شهید شاملی کازرون و پاس ناجا برابر رقیبان خود به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین روز از دور رفت سی و سومین دوره مسابقات هندبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در بخش مردان امروز چهارشنبه ۲۳ مهرماه با برگزاری دو دیدار در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران پیگیری شد. در اولین مسابقه امروز نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیمه اول را با نتیجه ۱۷ بر ۱۱ برابر ذوب آهن پیروز شد. در نهایت شاگردان رهسپار موفق شدند با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ برنده این دیدار حساس باشند. با برگزاری این بازی، تیم ذوب آهن اصفهان نیز در پایان دور رفت در رده اول گروه اول قرار گرفت.

در دومین دیدار امروز تیم پاس ناجای قم و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند. نیمه اول با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به سود شاگردان ربیعی از قم به پایان رسید. در پایان این دیدار تیم جوان پاس ناجای قم توانست با نتیجه ۲۲ بر ۱۶ پیروز میدان باشد.

نتایج کامل مسابقات روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه (گروه A):

* نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۲ - ذوب آهن اصفهان ۲۸* نفت و گاز گچساران ۱۶ - پاس ناجا قم ۲۲* پرسپولیس بهبهان - ستارگان دشتستان (برگزار نشد)

در پایان دور رفت در گروه اول رده بندی تیم‌ها به این ترتیب اعلام شد:

۱- ذوب آهن اصفهان با سه بازی و ۴ امتیاز۲- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با دو بازی و ۴ امتیاز و تفاضل گل۳- نفت و گاز گچساران با دو بازی و ۲ امتیاز۴- پاس ناجا قم با سه بازی و ۲ امتیاز۵- ستارگان دشتستان بدون بازی و بدون امتیاز۶- پرسپولیس بهبهان با دو بازی و بدون امتیاز

برنامه آخرین روز دور رفت مسابقات روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه(گروه B):

- فولاد سپاهان اصفهان - پرواز هوانیروز- کیمیا کاشت کردستان - زغال سنگ طبس- فراز بام خائیز دهدشت - مس کرمان

نوشتن دیدگاه