پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 14750
منتشر شده در پنج شنبه, 10 مهر 1399 06:00
تعداد دیدگاه: 0
عزتی-پیگیر-پخش-لیگ-برتر-هندبال-هستیم

دبیر فدراسیون هندبال گفت: هنوز میزبان مرحله نخست مسابقات لیگ برتر بانوان مشخص نشده و باید در کمیته...

دبیر فدراسیون هندبال گفت: هنوز میزبان مرحله نخست مسابقات لیگ برتر بانوان مشخص نشده و باید در کمیته مسابقات به جمع بندی برسیم.

حمیدرضا عزتی در گفت و گو با ایسنا، در مورد انتخاب میزبان مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان گفت: هنوز مشخص نشده است، چند شهر درخواست میزبانی داده اند که باید در کمیته مسابقات مطرح و بررسی کنیم تا ببینیم کدام استان میزبان مرحله اول دور رفت مسابقات بانوان خواهد شد. این مسابقات از ۲۷ مهرماه  آغاز خواهد شد. مسابقات مردان نیز از ۱۹ مهر ماه و به میزبانی تهران انجام خواهد شد. جدول مسابقات آقایان مشخص است اما نیاز به تغییراتی دارد که قرار است امروز نهایی شود. با توجه به اینکه تیم گچساران اضافه شده یک گروه ۷ تیمی شده و یک گروه ۶ تیمی شده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تهران در مسابقات لیگ برتر هندبال نماینده ای ندارد گفت: در بخش مردان نماینده ندارد ولی در بخش بانوان تاسیسات دریایی را داریم. پیگیری‌های لازم با چند باشگاه و اسپانسر انجام شد و تا مراحل پایانی هم پیش رفت اما در نهایت با توجه به اینکه از لحاظ مالی با کمبود منابع مواجه بودند موافقت نشد. بستر فراهم بود که تهران در لیگ تیم‌داری کند، پاکدل هم بسیار پیگیر این موضوع بود ولی نشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پایتخت در هندبال سرمایه گذاری نمی کند گفت: بحث در مسابقات لیگ برتر جذب اسپانسر است. در تهران اسپانسرها بیشتر به رشته‌های دیگر می پردازند. البته تا دو سال پیش هم تیم داشتند، تیم نیروی زمینی از استان تهران بود. با توجه به وضعیت مالی اسپانسرها، دو سال تهران نتوانسته در لیگ برتر تیمی داشته باشد.

دبیر فدراسیون در خصوص پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر از صداو سیما گفت: روابط عمومی پیگیر این موضوع است و ما خودمان هم پیگیر هستیم تا بتوانیم پخش تلویزیونی بگیریم. البته مسابقات بدون تماشاچی برگزار خواهد شد. به احتمال خیلی زیاد پخش هم داشته باشیم.

وی در خصوص اردوهای تیم ملی گفت: بعد از گرفتن مجوز از ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای آغاز اردوها، اولین اردوی تیم ملی جوانان که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا شیراز آماده می کنند انجام شد. بعد از آن اولین اردوی هندبال ساحلی نوجوانان را داشتیم که روز گذشته به پایان رسید. مسابقات ساحلی قهرمانی آسیا تایلند در بهمن ماه است. از فردا هم اولین اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان را در دو گروه ۳۰ نفره در تهران خواهیم داشت.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه